Nanny gezocht voor 2 lieve kinderen in Zwitserland (tot midden Juli 2017)

Wij zijn op zoek naar een lieve Nederlandse nanny die vanaf Maart (of vroeger) tot midden Juli 2017, samen met ons voor onze 2 kinderen kan zorgen. Wij zijn woonachtig in het landelijk dorp Russikon, in de buurt van Zürich, in Zwitserland.

We hebben een jongen van 4 en een meisje van 6 jaar. De kinderen spreken Nederlands en (Zwitsers)Duits. Ik ben Nederlander en mijn vrouw komt uit Zwitserland (we hebben een paar jaar in Den Haag gewoont, zij spreekt ook Nederlands). De oudste gaat naar de kleuterschool, de jongste een ochtend naar de peuterles.

Werkuren zijn afwisselend en in overleg, maar zijn vooral gedurende de week. Voornamelijk 3 dagen, te weten ma, di, do gedurende de dag. In het weekend en de overige 2 dagen ben je in de regel vrij. Licht huishoudelijk werk is gevraagd.

Je hebt een eigen kamer en badkamer ter beschikking. Er is genoeg vrije tijd over om Duitse taallessen te volgen en de omgeving, de natuur en cultuur te ontdekken!

We bieden een Zwitsers werkcontract incl. verzekering. Na aftrek van diverse kosten zal je ca. 1000 CHF (900 Euro) per maand netto overhouden (afhankelijk van effectief gewerkte uren). Stel je zou meer werken dan gepland, verdien je ook meer.

We zoeken iemand die het leuk vindt om deel uit te maken van ons gezin, maar die tegelijkertijd ook graag zelf dingen onderneemt en z’n eigen gang gaat. Ervaring met jonge kinderen is gewenst.

Mocht het je leuk lijken om voor een half jaar bij ons te komen wonen en werken, dan horen we het graag.

Groeten uit Russikon.
Floris

Hoi!

Ik zal mijzelf even voorstellen: ik ben Kimberley, 20 jaar oud en woon in Rotterdam. Sinds mijn 12e pas ik al op en ik doe dit nog steeds met heel veel plezier. Op dit moment pas ik gemiddeld twee dagen per week op bij m’n neefje en nichtje. (6&8). Ik studeer ook nog, maar heb nu een tussenpauze van een halfjaar. Ik haal ontzettend veel voldoening en plezier uit het werk met kinderen. Mocht het nodig zijn, ben ik absoluut bereid om bijvoorbeeld een ehbo-diploma te halen!

Ik hor graag van jullie,
Groetjes uit Rotterdam!
Kimberley

We hebben iemand gevonden!! Wel bedankt voor jullie interesse - veel goede reacties via deze site gekregen. Dank!