Au Pair gezocht voor 2 lieve kinderen in Zwitserland (Juli 2018 - Juli 2019)

Wij zijn op zoek naar een lieve, ondernemende, Nederlandse Au Pair die vanaf Juli 2018 (of vroeger) tot en met Juli 2019, samen met ons voor onze 2 kinderen kan zorgen. Wij zijn woonachtig in het landelijk dorp Russikon, in de buurt van Zürich, in Zwitserland.

We hebben een jongen van 5 en een meisje van 7 jaar. De kinderen spreken Nederlands en (Zwitsers)Duits. Ik ben Nederlander en mijn vrouw komt uit Zwitserland (we hebben een paar jaar in Den Haag gewoont, zij spreekt ook Nederlands). De oudste gaat naar de lagere school, de jongste naar de kleuterschool.

Werkuren zijn afwisselend en in overleg, maar zijn vooral gedurende de week. Maximaal 30 uur per week. In het weekend ben je in de regel vrij. Licht huishoudelijk werk is gevraagd.

Je hebt een eigen kamer en badkamer ter beschikking. Er is genoeg vrije tijd over om Duitse taallessen te volgen en de omgeving, de natuur en cultuur te ontdekken!

We bieden een Au Pair contract incl. verzekering. Na aftrek van diverse kosten zal je ca. 800 CHF (700 Euro) per maand netto overhouden.

We zoeken iemand die het leuk vindt om deel uit te maken van ons gezin, maar die tegelijkertijd ook graag zelf dingen onderneemt en z’n eigen gang gaat. Ervaring met jonge kinderen is gewenst.

Mocht het je leuk lijken om voor een jaar bij ons te komen wonen en werken, dan horen we het graag.

Groeten uit Russikon.
Floris & familie

Beste Floris,

Mijn naam is Carlijn Quaedvlieg. Na aanleiding van u bericht schrijf ik u want het sprak me direct aan. buiten het feit dat ik Zwitserland een prachtig land vind, vind ik het ook geweldig om met kinderen om te gaan en zou ik jullie graag willen helpen. Ik kook graag en leer het van mijn moeder. Verder hou ik erg van wandelen en het gezellig te hebben, vooral met de kids. Mijn moedertaal is Nederlands, ik spreek Engels en Duits ligt me wel. heb namelijk paar jaar een Oostenrijkse vriend gehad. Als ik het Duits weer zou oppakken (door bijvoorbeeld lessen) zou ik dat zeker doen want ik vind het ook erg leuk! verder mailcontact lijkt mij handig?
carlijnq@outlook.com
met vriendelijke groeten,
Carlijn Quaedvlieg

Dank aan allen die interesse getoond hebben. We hebben inmiddels iemand gevonden - misschien volgend jaar weer :wink: