Voor onze jongens van 3 en 5 jaar zoeken we per januari 2016 of later een Au Pair (m/v) voor 6 tot 12 maanden. Mijn man is Nederlander en ik Zwitserse, onze familie taal is Nederlands maar ik spreek met de jongens Duits als we alleen zijn. Een Duitskursus krijg je door ons betaald.
Lijkt je dat wat? We horen graag van je!
Groetjes
Sunnechyn
mijn man werkt full-time in de IT, ik ben arts en werk gemiddeld zo’n 25uur per week (afhankelijk van de rooster). We zijn op zoek naar hulp met de twee jongens:
aankleden / ontbijten / naar kleuterschool etc begeleiden
of koken helpen of op de kids letten zodat ik kan koken
naar speeltuin gaan, of binnen iets doen met de jongens
een of twee avonden per week babysitten
etc.
Opvang tijdens mijn werktijden is in principe geregeld (dagverblijf / kleuterschool en mijn ouders), maar op lange termijn zou ik graag mijn ouders wat willen ontlasten.
30 uur per week werken (incl wat lichte huishoudelijke taken) , 4 uur Duits cursus per week (door ons betaald), eigen kamer in een net nieuw gebouwd huis met tuin en alle voorzieningen, 4 weken betaalde vakantie.
Misschien wil je me je Skype naam of email adres sturen per persoonlijk bericht?
Ook ik ben geïnteresseerd in je oproep. Ik weet alleen niet of je oproep nog beschikbaar is? Ik zou je anders graag wat meer over mezelf willen vertellen en ik heb natuurlijk ook wat vragen voor jou.
Hallo, mijn naam is Lieke Roozendaal en ik ben erg geïnteresseerd. Ik heb veel ervaring in het omgaan met kinderen. Ik heb jarenlang oppaswerk gedaan en heb ook een studie in het onderwijs afgerond. Graag hoor ik of jullie nog steeds op zoek zijn. Liefs
Hallo!
Ik heb veel ervaring met kinderen en ben er erg gek op !
En in het buitenland werken is helemaal iets voor mij!
Graag hoor Ik van u.
Groetjes Juliette van der Sluis
Hoi allemaal!
inmiddels hebben we iemand toegezegd voor dit jaar, we zijn dus op z’n vroegst weer in 2017 iemand nodig.
sorry Juliette en Jantine, jullie berichten kwamen net te laat.