Hallo, wij zijn een Frans- en Nederlandstalig Zwitsers gezin met 2 jongentjes (2 jaar en 8 maanden). We zoeken een lief en zelfstandig AU PAIR meisje voor de maanden mei en juni 2008. Mooie bergachtige omgeving, veel zon en goede bijverdienste. Kans tot Frans bijleren.
Tussen 17 en 25 jaar. Laat snel iets van jullie weten. [EMAIL=“liesdesaedeleir@netplus.ch”]liesdesaedeleir@netplus.ch
Beste,
Ik vroeg me af of jullie nog steeds iemand nodig hebben, als dat zo is zou u mij misschien meer informatie willen sturen, naar [EMAIL=“ibooij1908@hotmail.com”]ibooij1908@hotmail.com
groetjes inge
Ik ben Jasper van Thiel (20)
Ik woon in breda en heb het afgelopen jaar ook gewerkt als nanny en ik weet dat normaal vrouwen nanny’s zijn maar in vond het zo leuk om te doen dat ik het gewoon wil blijven doen. ik heb altijd heel verschillend werk gedaan omdat ik niet zo goed wist wat ik nou uiteindelijk wilde worden tot ik als nanny ben gaan werken.
Ik kom uit een lief gezin die zelf ook regelmatig gebruik heeft gemaakt van een Nanny dus ben er zelf ook mee opgegroeit. Ik ben bereid licht huishoudelijk werk te doen. Ik rook niet. Ik volg dit jaar een cursus voor beginners om spaans te leren
Ik heb referenties als jullie dat graag willen.
Met Vriendelijkegroet,
Jasper van Thiel
zoeken jullie nog iemand?
groetjes wendy