Namaak - Merkkleding In Welke Stad Vind Je De

Ik ga waarschijnlijk naar turkije op vakantie en mijn vraag was dus waar je de beste namaakmerkkleding kan kopen voor een goedkoop prijsje en waar je het meest namaak hebt , zoek gucci,louis vuitton, prada en die merken, schoenen riemen, shirtjes petjes.

Groetenn

naar welke plaat ga je toe als je naar antalya gaat zal ik naar de bazaar gaan dan goed afdingen dan krijg je het wel goedkoop 5 la coste overhemdnen voor 10 euro.

ehhhhhhhhh overal? :stuck_out_tongue: B)

Overal waar je in Turkije terecht komt vind je alle merken van namaak artikelen.Teveel om een keuze te maken. Daarom koop nooit de eerste dag, vergelijk een beetje met andere winkels het kan jullie veel geld besparen.
Groetjes uit Turkije
Franka

Zo’n beetje meer dan de helft van de winkels die je tegenkomt langs de boulevards zijn kledingwinkels…
Succes :wink:

Groetjes Rieneke

De helft? bijna 3/4 denk ik, want Restaurants noem ik geen winkels en die paar supermarkten en “juweliers” die er zitten…

maar wel goed pingelen als je het toch te duur vind loop weg als ze niet achter je aan komen willen ze niet goekoper dan ga je terug en koop je het maar asl ze het graag willen verkopen komen ze achter je aan.

Ja maar welke stad is het best geschikt voor mooie kleding?

Nou ik denk dat dat niet zoveel uit maakt…
Volgens mij heb je overal hetzelfde. De toeristisch plaatsjes zullen wel wat meer namaak merkkleding hebben dan de minder toeristische plaatsjes.
Succes!

Groetjes Rieneke

maar je kan in alle toerisische dingen het kopen. in de ontoeristische hebben ze alleen normale kleding en die is niet egt hip.

Nou, ik ben net terug uit Izmir en daar hebben ze net zulke hippe dingen als hier hoor. Alleen voor de echte merken betaal je net zoveel.

okee maar izmir is nog wel toeristisch

uhh…voor nep kleding kan je in iedere stad terecht…
kan niet missen :rolleyes: :smiley:

groetjes

filiz

ik wil ff wat vragen, is de bazaar in antalya dan zoveel voordeliger dan in de andere plaatsen?
Ik las net 5 overhemden voor 10 euro, ik sta over het algemeen bekend als goede shopper, maar die prijs is mij nog nooit gelukt!
Als het zoveel scheelt ga ik gezellig een dagje naar antalya!!!
groetjes Ilse

ja maar er zijn daar overal dezelfde
gewoon al die paden door en goed afdingen.

Hey,

Iemand die ik ken is momenteel in Izmir en zou voor mij een Louis Vuitton handtas en portemonnee (namaak) meebrengen. Nu 100´% vertrouw ik en mijn moeder haar niet, vandaar mijn vraag, weet iemand hoeveel dat ongeveer zou kosten (met/zonder afbieden)

thx

mel

Volgens mij overal waar touroperators naartoe gaan. Ben al in veel verschillende plaatsen geweest en ik heb telkens opnieuw weer een valies propvol namaak mee :smiley:

Beste lezers,

Het moest er eens van komen;de prijzen,wat betaal je ervoor.

Deze zomer was het een vast onderwerp in de bus richting Antalya.

Richting markt gaf ik de richtprijzen aan.

De merksokken: 13-14 paar;5 euro

De merkspijkerbroek : 25 euro

Het merkoverhemd :12 euro

De merkriem :10 euro

De merktassen :varierend tussen de 5(rugzakken) tot 20 euro

De merkzonnebrillen:wat kun je verwachten voor 10 euro?
Glazen die er spontaan uit vallen,pootjes die er af vallen.

De horloges:
De neppers(batterij verwisselen en het klepje klemt niet meer,de achterkant valt er spontaan af) 5 euro
De betere neppers(alles werkt) 50 euro

Parfums;daar doe je niemand een plezier mee,10% echt 90% alkohol)is binnen 10 minuten van de huid verdwenen.Tip:koop parfums op de vluchthaven of in het vliegtuig!

Let wel;hoe meer je afneemt hoe lager de prijs.

Hoeveel mag je invoeren?
Zoveel als je maar wilt,mits de verpakking en labels verwijderd is;anders ziet de douane het als verhandelbaar produkten.

De kwaliteit qua kleding ervaar ik als uitstekend.

Succes met afdingen,

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

@Hans: inderdaad, ik heb 2 broeken meegebracht. Eentje van Diesel en eentje van Tommy. Nu moet ik zeggen, ik ben in de echte Tommy winkel eens gaan kijken en ze ziet er juist hetzelfde uit (behalve de etiket vanbinnen) en ik heb voor elk 25€ betaald !

Pff wordt zo moe van die nep merkkleding…hebben ze ook gewone winkels in Turkije?!! Ik vind t echt verschrikkelijk…en je ziet t echt overduidelijk…of komt t omdat ik echt precies weet hoe en wat een merk dr uitziet enzo…omdat ik de echte dingen hier altijd koop…maar echt in die winkels…ik wil dr niet gezien worden hoor haha
Ik kom dr lekker wel hoor!! En ik koop ook, maar als ik daar loop verlang ik echt gewoon naar de normale winkels…