Namaak - Merkkleding In Welke Stad Vind Je De

Hallo Franka 22,
Dan zal ik je eens vertellen dat ,ook al noem ik ook franka, ik hier in Turkije nooit namaak koop. Er zijn hier echt heel mooie winkels met turkse kleding,dus turkse merken en die zijn heel mooi. Ik zelf vind de kwaliteit stukken beter dan al die namaak en dan koop je echt iets omdat je het ook graag ziet .En niet toevallig omdat iedereen dat zelfde namaak truitje of broek draagt.
Als je hier rondkijkt loop dan ook eens buiten de bazaars, daar zal je meer normale winkels vinden . Als je een klein maatje hebt zal je het stukken makkelijker hebben dan als je en grote maat hebt. Maar ik vind hier altijd kleding naar mijn zin,soms niet zo echt goedkoop,maar ik wacht dan soms de solden af 'inderim" noemen ze dit hier en dan pas kan je koopjes doen.Ik heb hier nog nooit namaak gekocht en draag het dan ook niet.Net als jij ben ik die nep merkkleding zat en die verkopers die zo opdringerig doen. Stap een normale winkel binnen met geprijsde waren en je hebt het stukken gezelliger,het is dan net winkelen zoals bij ons. Ze helpen je pas als je het vraagt en meestal spreken ze dan nog geen engels, dus vallen ze je zeker minder lastig ,je kan passen en terughangen en niemand die je iets vraagt. Geef mij maar de gewone kleding winkels in turkije,ze moeten niet onderdoen voor de nepmerken.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

idd…ik zal er is gaan kijken…echt ik vind t verschrikkelijk die winkels…en wordt idd ook helemaal zat van die verkopers…(ik heb ook nog eens heel licht blond haar, wit eigenlijk…ja dus dan ben je helemaal de pineut…)

Maar goed, dankjewel Franka voor je reactie…

Groetjes Franka

Nog 5 dagen en dan naar Oscar!! :stuck_out_tongue: :rolleyes:

ik heb er ook echt zo’n hekel aan om te winkelen in turkije. ik heb 1 x 2 spijkerbroeken gekocht maar dat is alles. dus voor mij wordt t voordat ik weg ga heel goed winkelen hier!! en dan als ik tussendoor nog ff terug kom weer winkelen in nl.!!
zo los ik dat goed op…

myrna

ja natuurlijk, soms krijg ik ook wat van die talrijke winkeltjes. Meestal loop ik er gewoon door, en als ik iets zie, dat de meeste winkels niet verkopen dan koop ik het. Massamerkkledij draag ik ook niet graag. Als ik namaak koop dan moet het er zijn van goede kwaliteit. En natuurlijk koop ik ook nog eens graag iets van een echt merk :smiley:

Ik koop het gewoon als ik het leuk vind :slight_smile:
Behalve als het van die irritante verkopers zijn…
Dan loop ik heeel snel door, en dan kijk ik bij een andere winkel…
Want van die verkopers wordt ik helemaal gek…

Groetjes Yoella…

Zijn de prijzen ondertussen veranderd?