Voor onze trip in oktober zijn wij bezig een route uit te zoeken. Nu is mijn vraag is het leuk een bezoek te brengen aan het giraffe center en de elephant orphanage in Nairobi. Mijn dochter van 16 gaat ook mee, lijkt mij voor haar eventueel wel leuk. En is dit beiden te doen in 1 dag en daarna naar ol pejeta?
Via Wereldwijzer app
Kan makkelijk op één dag gedaan worden! Giraffe Centre en Olifanten weeshuis liggen niet erg ver van elkaar vandaan!!
Ze zijn alletwee leuk om te doen en makkelijk te doen op een dag. Voor de elephant orphanage zijn volgens mij wel openingstijden in de ochtend daar moet je dan wel even naar kijken.
Via Wereldwijzer app
Klopt Ilona 01, volgens mij gingen wij om 10.00 uur in de ochtend naar het olifanten weeshuis.
Ja inderdaad, je kan het beste in de morgen het olifantenweeshuis bezoeken en daarna het giraffe center. Ol pejeta is ook een prachtig park, dat ligt vlakbij Nanyuki, dat is ongeveer zo"n 3 uur rijden vanaf Nairobi. En na Ol Pejeta, wat ga je dan doen? KOm je ons een bezoekje brengen? wij zitten op 1.5 uur rijden van Nanyuki:zon02:
Ik had dat ook al voorgesteld José
hahaha!
Maar ik begreep van het safarikantoor waar ik altijd mee wegga, dat het giraffecenter juist het beste ‘s ochtends bezocht kan worden ivm het voeren van de giraffes dat ‘s ochtends plaatsvindt… Zij bieden een stadstour Nairobi incl giraffe center en elephant orphanage aan voor volgens mij €55,- pp. Zij gaan dan om 11.00uur naar het giraffecenter en om 15.00 uur (na de lunch) naar het elephant orphanage.
Dus wat dan precies die openingstijden zijn, weet ik niet. Maar anders vraag je het Thomas toch even? Die weet het vast wel! 
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu