Hallo,
wij zijn aan het kijken om een plaats in de nachttrein te boeken van Ayutthaya naar Chiang Mai. Nu blijkt dat 19.45 en om 21.01 geen wagonnen zijn zonder airco. Klopt dit of kijk ik niet juist?
Waar zit je te kijken en op welke datum?
Ik heb het even nagekeken en volgens mij zijn er idd alleen maar treinstellen met airco op deze treinen in de 1st en 2nd class (treinnummers 1 & 13), geen treinstellen met fan.
Bedankt voor de antwoorden. We hebben uiteindelijk 2de klas met airco geboekt.
Naar mijn mening de beste klasse en als je de beneden bedden hebt is het helemaal perfect ![]()
mag ik misschien weten langs welke website je geboekt hebt? Kreeg je de tickets vlot toegestuurd (per mail)? Denken jullie dat het ook mogelijk is om slechts enkele dagen van te voren te boeken? Ik reis namelijk liever op de bonnefooi dan dat ik mijn reis nu al helemaal uitstippel… Alvast bedankt!
Hoi Mikeyboy,
Tickets kan je hier boeken : http://www.thairailticket.com/esrt/Default.aspx?language=1
Het ligt er een beetje aan wanneer je gaat,indien je gaat in een vakantieperiode (voor Thai) is het handig om vooruit te boeken. Als je gaat in bv laagzeisoen kan je een paar dagen voor vertrek prima een ticket regelen hoor.
Ik probeerde vanmorgen ook te reserveren voor de trein van Ayutthaya naar Chang Mai voor over 2,5 week. Één nachttrein was al vol, bij een andere waren er alleen seats beschikbaar en bij de derde nog wel bedden. Alleen hoe zijn de coupé ingericht? Zijn de bedden 1 en 2 bijvoorbeeld boven elkaar en zijn 3 en 4 dan de bedden er langs? Dus dat 1 & 3 op gelijke hoogte liggen en 2 & 4 ook? Ik wil het liefst namelijk 2 lower bedden reserveren maar wel in dezelfde coupé.
heeft iemand van jullie welleens problemen gehad met http://www.thairailticket.com ? elke keer als ik tickets wil boeken gaat het goed totdat wij alles hebben ingevuld en met de randomreader hebben gedaan… dan geeft hij vervolgens een foutmelding aan, ik ben naar de bank geweest en daar zeggen ze dat het niet aan de creditcard ligt. iemand een tip voor een andere site?
janou ik heb precies hetzelfde gehad op deze site.
de oplossing: in plaats van je eigen bank te kiezen kies je een van de 2 banken aan de rechterkant, weet niet meer op het de bangkok bank was of die andere, maar 1 ervan doet het!
(ben hier heeeel lang mee bezig geweest ![]()
succes!
Hallo allemaal,
Weet iemand het antwoord op de vraag van ivon?
Ben er zelf ook mee bezig namelijk, en wilde exact deze vraag stellen.
Alvast dank!
Groetjes Melanie
Het is al gelukt!