Nachtclub Ortakent

Wie weet er iets meer over een nacht club in Ortakent, is er wel eens iemand geweest en hoe was het ???

Volgens mij is er maar een nachtclub, want Ortakent is een klein plaatsje.
Er schijnen ook voornamelijk turkse mensen te komen en er treed regelmatig een bekende turkse zanger op ??

Bedoel je aan het boulevardje van Ortakent Yashi-Yalishi?
Er zit daar wel een soort van disco die 's avonds heel laat nog open is, wij gingen daar weleens naar toe met de de obers uit ons hotel. Het was wel gezellig, maar ik zou het niet een nachtclub willen noemen. Maar misschien bedoel je wel wat anders.
Ga je er binnenkort naartoe? Wij gaan 17 september.
Mar

Ik zou het echt niet weten hoe het heet,
Turkse vrienden willen me daar mee naar toe nemen, schijnt bijz te zijn. wat ik al vertelde ,er treed daar ook regelmatig een bekende turkse zanger op.
Ik ga zelf niet naar Ortakent maar naar Gumbet, 13 September.

Groetjes Sem.

Hoi Sem,

waarschijnlijk bedoel je de nachtclub aan de doorgaande weg van Bodrum naar (uiteindelijk) Turgutreis. Net voorbij de Metro en net voor de afslag naar Yalikavak. Het ziet er een beetje kasteel-achtig uit en ligt iets hoger op de berg. Misschien heet het “Polo” maar dat weet ik niet zeker. Het ligt niet in een toeristisch uitgaansgebied, vandaar dat je er voornamelijk Turkse mensen zult treffen. Ziet er van buiten chique uit. Lijkt me hartstikke leuk om daar met je Turkse vrienden heen te gaan.
Veel plezier.

Waarschijnlijk bedoel je de Aso bar. Hier zijn vaak optredens van bekende Turken zoals Ibrahim Tatlassis of hoe je ook schrijft.

Helemaal geweldig de aso bar :stuck_out_tongue: , dat belooft wat …
Ik laat me gewoon verassen en ik zie het wel
Jullie horen wel eind September hoe het afgelopen is, en dan geef ik de naam door.

Groetjes Sem

Het heet de Aso bar,
Ja een beetje aparte naam, maar het heeft daar natuurlijk een ander betekenis.
Net zoals de bekende wijn in Turkije genaamd KUTMAN, haha.