Asarlik Beach, Gumbet

hallo allemaal,

ik ben benieuwd wie er allemaal naar hotel asarlik beach gaat deze zomer. ik ben zelf net terug en ik mis het enorm. mijn vriendje werkt daar dus natuurlijk mis het allemaal nog meer. nou voor iedereen die nog gaat… heel veel plezier. en doe mijn schatje maar de groetjes en een dikke kus x van joyce

Hoi, ik ga 4 augustus naar Hotel Asarlik Beach! Als je dit nog leest… Hoe is het hotel? Goed bevallen?
Heb je misschien nog tips voor leuke dingen om te doen of iets anders?

Hoe heet je vriendje?

he bugs,

hotel is heerlijk! netjes, rustig, vriendelijk personeel, goed eten, echt zijn 4 sterren wel waard. vraag om een kamer met zeezicht, zit je altijd goed! zat zelf in kamer 513 echt perfect. kan je gewoon bij reisbureau doorgeven!
leuke tips… ligt eraan wat je wil! stappen kan je natuurlijk nergens zo goed als in bodrum!! bodrum night club is een boot die s’nachts het water op gaat en door de glazen vloer kan je naar de bodem kijken, echt tegek! gewoon aan het personeel vragen waar het is dan kom je er vanzelf. wil je op sjiek of een rijke turk ontmoeten haha dan heb je de Marina Yacht Club in Bodrum… helemaal juf van het!!! en niet te vergeten de halikarnas, de grootste open lucht discotheek van turkije, wel wat prijzig (zeg maar nederlandse prijzen) maar moet je absoluut geweest zijn!

verder kan je veel leuke boot tochtjes maken. het is leuk om s’ochtends vroeg naar de haven te gaan in bodrum en dan gewoon kijken of er tochtjes naar kos zijn of het camelen eiland is ook te gek!

ik weet zeker dat je je daar gaat vermaken ben er al 7 x geweest maar ben nog niet uitgekeken!

mijn vriendje heet trouwens mehmet maar werkt intussen bij een ander hotel dus helaas kan je niet de groetjes van mij doen!

heel veel plezier op je vakantie! x