Gumbet

Hallo Allemaal,

Wie kan ons helpen aan informatie over Hotel Asarlik Beach in Gumbet. Wij gaan in juli as. 12 dagen op vakantie en willen graag iets meer informatie over dit hotel.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Mascha

hoi, ik ben 2 jaar terug naar asarlik beach geweest, super hotel, vriendelijke en leuke mensen!!!
goeie keuze!!!

groetjes kitty

Hey,

Mijn zwager werkt daar en het is een hartstikke leuk hotel.
in de buurt van alles en lekker aan zee.
Goede keuze in ieder geval en wie weet tot ziens daar !!

groetjes sarah :smiley:

Hoi Kitty en Sarah,

Zouden jullie misschien ook iets over de hotelkamers kunnen vertellen, eten, zwembad, personeel en is het leuk voor kleine kinderen.

Ik hoor het graag.

Groetjes Mascha

Hoi Mascha,

Natuurlijk, De kamers zijn best ruim en erg schoon. Vaak maken ze je bed op en maken ze leuke vormen met de handdoeken en bestrooien het erna met bloemetjes. Het uitzicht op de zee is adembenemend en het hotel zelf is prachtig. Je moet er wel rekening mee houden dat je een hoop trappen moet lopen, maar om je heen zijn veel bloemen en het is prachtig echt waar!!! Het personeel is buitngewoon vriendlijk en zeker niet opdringerig. Zorg er wel voor dat je geen open zakken snoep op je kamner laat liggen, want dat eten ze op hahaha echt waar!!! Dichte zakken kan je gewoon laten liggen, maar open zakken niet. In mijn tijd dan he, misschien nu wel.

Het zwembad is erg koud en niet supergroot, maar groot genoeg en ook schoon en prettig, want het ligt meestal in de zon. Even een trappetje af en je loopt ook de zee in, dus als het zwembad niet bevalt kan je altijd nog in zee gaan zwemmen.

Ik weet niet zeker of er veel te doen is voor kleine kinderen, maar het personeel is verzot op kleine kinderen, dus dat is altijd erg prettig. Er is geen animatieteam dat de kinderen vermaakt, dus wel handig om zelf misschien wat spelletjes mee te nemen ofzo.

Nou het eten is heerlijk!!! Genoeg keuze en altijd lekker!

als je wat meer wilt weten hoor ik het wel

groetjes kitty

Hoi Kitty,

Bedankt voor je reactie. Ik had nog wel een vraag, wanneer ben jij in het betreffende hotel op vakantie geweest omdat jij aangeeft dat het zwembad water zo koud is?

Mag je van buitenaf eten mee nemen in het hotel. Je hoort namelijk vaak dat dat niet mag? Tevens vertel je dat de kamers mooi zijn. Wij hebben een 3 pers. kamer geboekt (2 volw. en een kleuter) is dit om te doen ?

Ik wacht op je reactie alvast bedankt groetjes Mascha :rolleyes:

hoi Mascha,

Ik ben 2 jaar terug in mei daar geweest, dus dan is het logisch dat het water natuurlijk nog koud is. Als je in Juli gaat is het waarschijnlijk wel warmer hoor.

Dat eten weet ik eigenlijk niet. Je bedoelt echt avondeten ofzo? Ik denk het wel, waarom niet? Maar dat wete ik niet sorry.

3 persoonskamer is prima om te doen hoor!!! Tuurlijk is het geen superdeluxe kamer, maar ik ben nu 3 keer in turkije geweest en in asarlik beach waren echt wel de grootste en beste kamers. Dus het is zeker goed te doen

groetjes kitty

Hoi Simone,

Bedankt voor de foto’s. Erg mooi daar, heb nu nog meer zin om te gaan.

Groetjes Mascha :lol:

hoi masha, asarlik beach is en heerlijk hotel. lekker relaxed daar. ben in veel hotels geweest maar dit is toch wel een van de leukste. het is niet zo dat ze de hele dag met animeren bezig zijn en dat vond ik erg prettig. lekker rustig dus. 1 x per week is er een turkse avond en 1x per week een mode show. hartstikke gezellig. eten is ook heerlijk er is altijd wel iets naar je zin. ik weet zeker dat je een hele leuke vakantie gaat hebben.
oh ja mijn vriendje werkt daar (mehmet) wil je hem de groetjes doen ( van joyce) en zeg maar dat ik hem erg mis.
veel plezier straks en geniet ervan x

Hallo,

Nou het is echt perfect geweest. Prachtig hotel, aardig personeel, prachtige kamer, lekker eten en drankjes ed… niet zo duur. Al met al een zeer plezierige vakantie gehad. Tevens mooi zwembad niet erg groot, maar wij zijn vorig jaar naar Pegasos World in Side geweest met een ontzettend groot zwembad, dus tja. Maar dat was een 5 sterren hotel en Asarlik beach een 4 sterren (volgend jaar waarschijnlijk 5-sterren), maar vele malen beter.

Groetjes aan Joyce.

Doei Mascha