Naar de zon, 2e helft september

Welke meiden hebben zin om eind van de maand mee te gaan naar de zon? Vertrek mogelijk vanaf 18 september, reisduur 12-15 dagen. Zit zelf te denken aan Kreta, maar ik sta absoluut open voor andere ideeën. Aangezien het zomerseizoen dan bijna voorbij is, vind ik het wel leuk om naar een wat grotere plaats te gaan zodat het nog niet ‘uitgestorven’ overkomt. Ik ben een spontane meid van 37 jaar. Mijn doel is: relaxen, strand/zwembad afgewisseld met een uitstapje (marktje, dagje auto huren en omgeving bekijken), boeken lezen, goede gesprekken en een hoop lol. Leven en laten leven: hoeven niet persé alles samen te doen. The more, the merrier!

Hay!

Ik wil zelf ook heel graag naar de zon en ik zou kunnen vanaf 19 september. Al mn vriendinnen moeten helaas werken of hebben college, en alleen gaan vind ik ook niet geweldig. Mijn doelen komen overeen met die van jou: relaxen, zonnebaden, zwemmen, uitstapjes en uitgaan. Ik ben zelf bijna 24, dus wel iets jonger, maar wat geeft t!!
Ik zat zelf ook aan een eiland te denken…maar dan Ibiza! Er zijn nog zeker wel wat dingen te doen daar deze maand, en ook weer niet té druk.
Ik hoor het wel!

Hoi Naomi,

Stuur me svp even een mailtje ([EMAIL=“axelle1973@hotmail.com”]axelle1973@hotmail.com) dan kunnen we rechtstreeks contact hebben.

Groetjes,
Naardezon