Naar Amerika?

Hoi!

Heeft iemand een idee hoe je zonder een al te groot startkapitaal een halfjaar naar Amerika kunt gaan?
Ik heb gezocht op Au Pair… maar voor de meeste moet je in bezit zijn van een rijbewijs (wat ik overigs heel goed snap)

Iemand leuke suggesties? Bedrijven? OF woon je zelf in amerika en ben je op zoek naar een au pair, of werknemer… Ik hoef niet persé veel te geld te verdienen, maar een klein zakcentje is nooit weg natuurlijk.

Groetjes :dag:
Andrea

Hoi Andrea,

Ik ga niet teveel in details, je kan dit allemaal online opzoeken, maar als een toerist kan hier 90 dagen blijven. Ik weet niet hoe de Au Pair allemaal werkt hier, misschien zijn er andere WW leden die je hiermee kunnen helpen. Hier gewoon even komen voor 6 maanden en/of werken gaat ook helaas niet zo maar.
Start kapitaal hangt van af van waar je wilt verblijven en wat je van plan bent. Hier zijn twee handige websites. http://save.lovetoknow.com/Cheapest_States_to_Live_In en Cost of Living Calculator - Cost of Living Comparison Index Tool | Bankrate.

Ik woon zelf in Zuid California en been helaas niet opzoek naar een Au Pair.
:vak02:Veel geluk en niks is onmogelijk.
Peggy

Hoi Andrea,

als vrijwilliger kan je een flink end komen, maar zoals Peggy hierboven al vertelde, kun je ip maar 90 dagen in de VS zijn op toeristenvisum. Een werkvergunning ‘krijg’ je niet 123. Zoek eens op werken op een ranch. Misschien levert dat wat op…

Succes!