Naaktstrand(en) Sardinie

Goedemiddag,
Het is ons bekend dat er op Sardinie geen officiele naaktstranden zijn. Weet iemand misschien een ‘gedoogstrand’, of kun je wellicht op afgelegen stranden naakt recreëren?, zoja: waar?
Alvast bedankt voor je reaktie, groet, Lenia.

Waarom wil je naakt recreeren? Doe gewoon en houd je aan de regels van fatsoen.

Beste roblouis,
Ik meen dat dit onderwerp al eens eerder aan de orde is geweest, waarom naakt recreëren…
Simpel antwoord mijnerzijds: gewoon praktisch, geen natte kledder aan je lijf als je uit het water komt, gewoon opdrogen in de zon tussen gelijkgezinden en wat mij betreft is daar niets onfatsoenlijks aan. Dat jij een andere mening daarover hebt respecteer ik maar liever had ik een antwoord gehad op mijn vraag in plaats van een ‘terechtwijzing’.
beste groet, Lenia.

Hoi Lenia, als eerste je hebt groot gelijk wat je tegen/over Roblouise zij. Wij naturisten hebben in tegenstelling tot veel anderen nl wel respect voor degene die in textiel willen rond lopen… Wat je vraag betreft ik heb nog op verschillende Duitse fkk sites gekeken maar ook daar is niets bekent van officiele stranden, helaas. Maar Italie is groot…toch. Veel plezier met je verdere zoektocht.

Dag Limboman,
Bedankt voor je reaktie en dat je gezocht hebt naar gedoogstranden op Sardinie, jammer dat er daar nog geen dergelijke stranden zijn maar dat weerhoudt ons niet van een verblijf aldaar. Het schijnt een mooie eiland te zijn en vandaaruit kunnen we zo naar Corsica waar wel vele naturistenstranden zijn. Als je eenmaal gewend bent aan die vrijheid van in je blootje zwemmen is het maar lastig om ‘gekleed’ tewater te gaan.
groet, Lenia.