Na een jaar mezelf maar eens voorstellen ;-)

Hallo medereizigers,

Mijn naam is Esther, 33 lentes jong, uit Alkmaar. Ik ben sinds een jaar bekend bij wereldwijzer.
Vorig jaar ben ik met mijn vriend naar Argentinië en Brazilië geweest en had veel baat bij alle info op het forum. Het was een prachtige reis!!
Hiervoor ben ik naar o.a. griekenland, portugal, spanje (o.a. Mallorca, Tenerife, fuertaventura), Turkije, kroatie, bali,belgie oostenrijk geweest.
En natuurlijk vele tripjes binnen nederland.

Nu zijn we bezig met de plannen voor dit jaar in juni. We willen naar Italië met de auto en dan Toscane aandoen gedurende 2 weken.
Het is onze eerste keer (ok ik ben ooit in Rimini geweest als tiener) en willen het Italië-gevoel ontdekken.
Nu hebben we al wel zo onze ideeën o.a. Cinque Terre, Lucca, Florence, Siena en dan richting de kust.
De kust is nog lastig zoeken naar een leuke stek voor een leuke prijs. In ieder geval vanaf die bestemming willen we naar Elba.
Dus als er ideeen, tips etc, zijn hoor ik dat graag!!

Groetjes Esther

Hoi Esther ,welkom op wereldwijzer!
Nou jullie hebben al aardig wat landen bezocht,hoe waren je reiservaringen met Bali?
Wel Esther als je in Toscane rond rijd met de auto dan mag je zeker het middeleeuws dorpje Montaione aanstrepen in je agenda!
Dit dorpje ligt centraal in de driehoek van Firenze, Siena en Pisa, in een landschap van cipressen, olijfbomen, wijngaarden en uitgestrekte bossen. Talrijke paden kronkelen door schaduwrijke bossen, over zachte heuvels, langs typische boerderijtjes. Je kan de streek zowel te voet, te paard of met de mountainbike verkennen.
Ben je nog op zoek naar meer info dan kan je altijd een berichtje posten op het Italië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met de voorpret,Esther!
groet,georgessiam.