wegens teveel uren verplicht tot begin januarie vrij, daarom wil ik gaan reizen.
ik ben op zoek naar reisgenoot/reisgenote die ook snel weg wil het liefst zo snel mogelijk na 16 nov, en voor de duur zien we nog wel. bestemming maakt niet veel uit liefst een land waar ik nog niet geweest ben.
zelf ben ik een 21-jarige man die houdt van dingen doen en niet de hele dag op een strand kan liggen.
als je ook zoiets hebt van ik wil snel weg neem dan contact op.
Hoi Arno, als ik een tip mag geven … ik zou eens nadenken over een reis naar Colombia. Ik reis dikwijls alleen in dit land en kom altijd zeer interessante reizigers tegen waarmee ik dan een tijdje op trek. In Colombia kan je zoveel verschillende activiteiten doen als bv. de verloren stad gaan bezoeken in de Sierra Nevada (een trektocht van 5 dagen door de jungle); waar je kan gaan relaxen op talrijke stranden aan de Caribische kust of aan de Pacifische kust. Je kan een duikcursus doen (in Taganga kan je en duikbrevet halen, 1 van de goedkoopste bestemmingen om te leren ter wereld), je kan historische steden bezoeken als San Agustin of Cartagena ,… en noem maar op. Ik woon in Colombia en ik moet zeggen ik ben echt verliefd geworden op dit land, zo verliefd dat ik er een reisgids “Colombia Fácil” over schreef die je kan kopen voor de prijs van een pintje bier in Colombia zelf of gratis kan lezen via de website. Succes met jouw beslissing.