My Name Is....

Nancy!

Ik woon in zuid holland, ben mama van een 6 jarige zoon, woon samen met zijn lieve vader met wie ik allebei een rondreis door Thailand aan het plannen ben.

Ooit in 2001 eens op Bali geweest en daarnaast voor zomervakanties nooit verder gekomen dan Spanje, Frankrijk of Griekenland (kreta), dat laatste bevalt overigens nog steeds prima alleen gaat het nu kriebelen eens onze grenzen te verleggen!

Op ons verlanglijstje staan; Thailand :THAILAND, Mexico, Zuid Afrika, Australie en een klein beetje Peru. maar we beginnen eens rustig aan met Thailand.
De cultuur, de mensen en het land trekken ons enorm aan en gelukkig is onze kleine man best avontuurlijk. Vandaar de keus zo’n reis nu al te ondernemen
ipv te wachten tot hij groter is.

Onze reis naar Thailand :staat nog in de kinderschoenen en we zijn dan ook nog niet uit over de hoedanigheid van de reis; groepsreis, individuele reis, alles van te voren besproken of op de bollenfooi en als we dat doen wat zijn dan dé plaatsen die we aan MOETEN doen om niet al het pracht en praal te missen…

Kortom een hoop vragen die ik op deze site graag beantwoord zie worden door de vele info die beschikbaar is!

We gaan er voor…
Groetjes Nancy

Hoi Nancy,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik kan je zeggen dat Thailand een geweldig en veilig land is om rond te trekken,zelf kom ik daar al meer dan 31jaar.
Indien je met vragen zit over Thailand Nancy,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reiscafe van het Thailandforum.zie link:hier aanklikken
Weet zeker dat je in korste tijd antwoord krijgt op al je vragen!
Suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst.
groet:georgessiam

http://www.doingbusinessthailand.com/wp-content/uploads/2009/07/thailand-beach.jpg