Mutukula in Afrika

Hallo reizigers,

Mijn naam is Annette. Mijn gebruikersnaam verwijst naar de grensplaats tussen Oeganda en Tanzania.
Van Afrika krijg ik een warm gevoel, gaat mijn hart sneller kloppen en wordt hier steeds weer naar toe getrokken.
Ik ben in Kenia, Tanzania (en Zanzibar), Namibië, Marokko, Zuid-Afrika, Oeganda, Botswana en Zambia geweest. Voor september 2014 staat Madagaskar op het programma. Hier ga ik samen met mijn vriendin naar toe. De vliegtickets zijn geboekt dus de voorbereiding is begonnen. Aangezien we ongeorganiseerd willen reizen zijn tips en ideeën welkom!

Voor de liefhebber: About Annette2901 | Flickr Klik op ‘sets’ en bekijk de set Zuid-Afrika-Namibië-Botswana-Zambia, Oeganda-Tanzania-Zanzibar en Marokko. (naam op Flickr=Annette2901)

Hoi Annette,welkom op wereldwijzer!
Nou Madagaskar is een mooie keuze als je ongeorganiseerd reis ,de prijzen van de lokale tour operators vallen reuze mee.
Maak een hele globale indeling van wat je echt wilt zien/doen en some nice to do’s: welke nationale parken, wil je 1 week op het strand liggen, etc. Plan vooral niet te veel, maar neem de tijd. Het reizen is ook onderdeel van het avontuur/cultuur.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten op het Madagascar Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen, Annette !
groet,georgessiam.

Hoi Georgessiam,

Bedankt voor de tips. Voorbereiding is zeker noodzakelijk en ergens ook al een begin van het avontuur.
Ik zal het Madagaskar forum zeker nog bezoeken!!

Groet,
Annette