Multi lokatie

Hallo,

Ik zou graag in Juni gedurende een week enkele dagen naar Reykjavik, en de tweede helft van de week naar Stockholm.
Nu ben ik op internet op zoek gegaan waar ik een zogeheten “multi-lokatie” ticket kan aanschaffen, maar ik kan er niets van vinden.

Kan ik het beste alsnog naar het reisbureau (heb ik tot nu toe vermeden om budgetaire redenen), of heeft iemand hier nog tips over nhoe ik dit het beste kan aanpakken?

Je zoekt ook erg optimistisch. Een zogenaamd open jaw ticket werkt inderdaad bij veel maatschappijen, maar dan moet
a) De aankomst- en vertrekplaats enigszins in dezelfde regio liggen. Pakweg New York en Miami in Amerika, of Stockholm heen en Goteborg terug.
b) Je zelf wel een goede manier weten om van aankomst naar vertrek te komen. Dat is niet deel van het open jaw ticket.

Jij hebt nodig Amsterdam-KEF, Keflavik-Stockholm en Stockholm-Amsterdam. Weinig of geen kans dat je dit als open jaw via een gewone maatschappij kunt krijgen. Dat wordt dus op zoek naar low cost airlines die deze drie routes aanbieden want die hebben vaak wel betaalbare enkele reizen. Iceland Express is zo’n beetje de enige budgetter die KEF doet en vliegt o.a. Goteborg en Londen/Parijs/Berlijn; niet meer Eindhoven.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Wat een optie kan zijn, ‘relatief’ goedkoop, is open jaw met Icelandair. Heen AMS-KEF en terug KEF-Stockholm. Voor hen geldt voor die twee blijkbaar “enigszins in dezelfde regio liggen” en vanaf Ijsland gezien is dat denk ik ook zo. In mei rond de 450 euro retour, tegen minimaal 300 euro retour Ams-KEF.
Dan heb je alleen nog budgetvlucht Stockholm-NL nodig. Beperk je niet tot Amsterdam, kijk ook naar pakweg Eindhoven en Weeze; en ook andere luchthavens dan Arlanda. Met pakweg Ryanair of Easyjet of Transavia moet 't dan lukken.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]