MTN beltegoed

Hye allemaal

Voor mijn vriend wil ik graag zijn mobiele telefoon opwaarderen. Hij heeft MTN als provider. Heeft iemand hier ervaring mee ???

Ik heb een MTN nummer.

• Uiterlijk tegen juni 2011 dienen alle nummers in Ghana geregistreerd te zijn. Dus als je een nog niet geregistreerde chip hebt, dan moet je deze “dringend” registreren.

• Er is sprake van nummeroverdraagbaarheid (naar een andere provider) vanaf 2012.

• Normaliter dien je je nummer minstens 1x binnen de 3 maand te gebruiken om het nummer te bewaren. Ik heb evenwel gemerkt dat je na die 3 maand wél je beltegoed kwijtbent (en dus niet meer kan bellen), maar als je herlaadt, werkt je nummer terug en wordt het vroegere beltegoed er terug opgezet (de periode van niet-gebruik waarover ik het heb, was ongeveer 4 maanden).

• Als er voldoende beltegoed opstaat, kan je ook gebruik maken van roaming, en dus bijvoorbeeld lokale Ghanes calls ontvangen zowel in België als in Nederland. Deze mogelijkheid is er automatisch, dus je hoeft ze niet te activeren.

Vraag maar als je nog iets wil weten.

D.

je kan dit tegenwoordig vanuit nederland en belgie doen via www.prepaidunion.com, werkt makkelijk met ideal betalen en staat er meteen op.

vaker gebruikt en werkt altijd super snel.

groet,rick

Hey Rick,

Bedankt. Heb er gelijk gebruik van gemaakt. Nu even een paar minuutjes wachten tot hij reageert.

Groetjes Mariama