bellen

als je bent afgesloten van mobiel in ghana accra hij zegt dat hij is afgesloten wil nu dat ik zijn rekeningbetaal 250 euro heb hem gestest bel naar zijn nummer krijg te horen nummer niet in gebruik
maar als je bent affgesloten van mobiel dan krijg je dat niet te horen volgens mij maar moet het zeker weten wie kan mij helpen

Hoi

Ik weet niet wat hij gebeld heeft maar als je voor 250 euro in Ghana verbeld dan dan ben je wel erg druk geweest.

Hij kan ook een nieuwe simkaart met nieuw nummer voor 2 euro kopen dus in mijn opinie een onzin verhaal.

Groet

Wout

Hij heeft dus een abonnement. Moet dus wel een zakenman zijn, want abonnementen zijn quasi onbestaande in Ghana. Meer dan 99,5 % van de mobiles werken met prepaid belkrediet (5 EUR of 10 EUR).

can you help my fast hey has computer old one now hey has laptop but hey has internet on his computer now hey say no internet on the laptop so iask him have you a modem hey say now
how can hey get internet whith out moden hey put the cable on the laptop say no internet but on the computer hey dos
i woone how i have ask him hey say i dont now i wonne now hey laying
hey not whith a compagnie and even his fonehow can help my fasti wonne kick his ase

hey say hey dont have abonnement
but a card i ask him heys bisnesmen hey i dont mtn of something i never here from it mtrcard
i dont now enymore hey ask my where i get this information i dint tel him hey wonne where i get it from
i wonne kick his ase i think heys scammer 419
his email is mark_wilton@live.com this is his fonenumber 23324647746 is in accra/ghana heb gezocht maar geeen gegevens van hem blijft volhouden dat hij echt is zegt dat hij papieren heeft opgestuurd per exspres heb ze nog niet

hij zegt dat hij veel heeft sms hebt gezegt dat ik weet dat de simcard heel goedkoop was dat ik alles weet
maar hij blijft volhouden dat hij is agsloten maar al je bent afgesloten krijg je toon niet een vrouw die zegt telefoonnummer is niet in gebruik ik word er gek van ik probeer hem te trapren op leugens
ik denk hij is 419

Ik kan je enkel aanraden alle communicatie met de persoon in kwestie volledig stop te zetten. Ga een lange fietstocht maken dit weekend, ontmoet mensen, en concentreer je op andere zaken.

1 like

Hallo Lia

In Ghana bestaan heeeel weinig contracten met provider alleen als je een goede zakenman bent en dan moet je nog een goede reden hebben voor een contract. alle mesen hebben in Ghana hebben een prepaid simkaart telefoonnummer. Het is gewoon dom gelul van deze persoon en voor 250 euro verbellen zoooo dat is 500 ghc dat is super veel.

In Ghana kan je bij elke kraampje langs de weg een simkaartje kopen. dat was afgelopen December 2010 t/m Maart 2011 1 GHC dat is 0,50 Euro cent maar nu zie ik hier dat het 2 euro is ik denk niet dat dit klopt of het moet in eens zijn verhoogd.

Sorry maar uw Engels is super slecht

Lia ik dacht dat u al eerder was gestopt met deze persoon,? maar nu zie ik nog steets dat u contact met deze persoon hebt… sorry hoe vaak moet hij nog liegen voor dat u met hem stopt… Het is 1000 % zeker dat hij een 419/Sakawa is.

laat hem zakken en ga AUB verder met uw eigen leven, U bent meer waard dan hem.

groet, marcel

marcel weet jij soms het telefoonnummer van amerikaanse ambassade in accra heb alles afgezocht maar kan het niet vinden

http://ghana.usembassy.gov/about_the_embassy.html

Hier staat alles wat je nodig hebt

Succes