Ik kwam op Baobab.nl een onzetten mooie rondreis tegen voor een ontzettend mooie prijs… Wilde eigenlijk naar midden-amerika… maar dit is ook erg verleidelijk!
Er is alleen een probleem… er hebben zich pas 3 mensen ingeschreven… Iemand misschien nog plannen om zo’n reis te maken en zich misschien wel hierbij te voegen?!
Al deze landen zijn zeer zeker een bezoek waard ! Maar zou je dit wel in 1 reis proppen ? Mijn inschatting is dat je al snel 5 a 6000 km in de bus zit. Vergelijkbaar met Japanners die Europa in 3 weken bezoeken. Mijn advies: Kies 1 land en neem de tijd !
wij ( 2 personen; 27 en 30 jr) hebben ons ook aangemeld voor deze reis!! Dat betekent dat we al op de helft zitten. Ik heb geinformeerd bij Baobab en ze zijn positief over het doorgaan van de reis; het is per slot van rekening in de vakantieperiode.
De reis zelf lijkt ons helemaal fantastisch. Lekker gevarieerd en niet de standaardroutes met platgebaande paden in Kenia/Tanzania en Zuid Afrika…
We willen absoluut gaan snorkelen, duiken (walvishaaien en manta’s!!) en ik wil gaan raften (Victoria falls-Zambezi) Daarnaast moet South Luangwa park een van de mooiste en beste parken van Afrika zijn; night- & walking safari’s; super!!
We verheugen ons er enorm op; nu maar hopen dat het doorgaat!
Misschien tot 1 augustus,
Hoi Anouk
ziet er een mooie reis uit maar hebben al geboekt bij afrika memories voor aug **Zuid-Afrika/ Namibië/ Botswana/ Zimbabwe of Zambia ***was prijs kwaliteit de beste toen we begin dit jaar boekte in ieder geval geniet van de reis groetjes piek en ilse