moskou-peking

In januari 2010 ga ik met pensioen en wil daarna enige maanden op 'droom’reis naar landen waar mijn vrouw niet van droomt. Wil in febr/maart 2010 starten met de Trans Mongolië Express (Moskou-Peking; stop-overs in Irkutsk en Ulan Bataar). Ongeveer 15 dagen. Voor die trip zoek ik een LAT-reisgenoot (een juiste balans tussen samen reizen met onafhankelijkheid). Daarna wil ik alleen nog 2 maanden verder reizen in Azië (china en: of Japan, of Cambodja/Vietnam/Laos, of Tibet/Nepal).
Ik ben psycholoog en wil na deze sabbatical als freelancer terugkeren in mijn vak (trainer/consultant voor leidiggevenden, managers). Ik heb een brede belangstelling o.a. voor culturen. Lees en schrijf graag. Ik heb wel een handicap: ik rook. Ben benieuwd of ik iemand zo gek krijg voor zo’n trip. Voorkeur voor een reisgenoot: Man of vrouw, tussen 50 en 65 jaar, gezond, volwassen, (zelf)kritisch, ontvankelijk, actief, bezinnend en inspirerend. Hoor het graag. Vr. gr. Albert

Jammer dat de Trans Mongolie Express mij niet zo aantrekt.
Ik ben een vrouw van 50 die ook op zoek is naar een reisgenoot of reisgenote zonder verdere verplichtingen.
Mijn belangstelling gaat meer uit naar Zuid-Amerika en Panama of cruise reizen.

Succes verder bij het vinden van een leeftijdgenoot met dezelfde droomreis.

mvrgr

Carrie

Dag Carrie,
Dank voor je vriendelijke groet en wens.
De reisdoelen matchen inderdaad voor geen kilometer (andere eind van de wereld); intenties zijn wat anders. Jij ook succes en een fijne reis.
vr.gr. Albert