Mooie Osprey backpack met rolfunctie!

Goede Osprey backpack (Sojourn) te koop aangeboden. Als jij een goede backpack hebt wil ik ook graag ruilen.

Ik heb de backpack een aantal jaar terug gekocht, en met plezier gebruikt op 2 grote trips naar Mexico en Zuid-Amerika.
Ik ben nu echter op zoek naar een backpack zonder wieltjes nu, omdat die iets lichter zijn, en voor mijn reisdoelen beter te gebruiken.

De backpack heeft een inhoud van 80 L (4800 cu in) en maten zijn 76 cm (lengte) x 35 cm(breedte) x 30 cm (diepte)
Hij kan als normale backpack gebruikt worden en zit goed, maar het voordeel is dat de schouderbanden en heupband ook ‘ingeklapt’ kunnen worden, en de backpack wieltjes heeft, waardoor je hem als een koffer achter je aan kunt rollen!
Bovendien bestaat de voorzijde uit 2 sterke stukken beschermend plastic, waardoor je geen extra hoes of vliegtuigbescherming nodig hebt!

Zie hieronder verdere specificaties.

**Feature List
**
[ul]

Adjustable trampoline suspended mesh backsystem

StraightJacket™ compression

http://d1eg49e1jg7w1a.cloudfront.net/skin/frontend/osprey/default/images/am-info.png

Osprey HighRoad™ chassis

Retractable handle with ErgoGrip™

Zip away torso-adjustable, removable harness and hipbelt

Daylite accessory compatible

Front daisy chains offer flexible attachment options

Dual mesh pockets on inner front panel

Easy access liquids & valuables pocket

Internal compression strap system

Internal key attachment clip

Internal mesh side pocket

Panel zip access to main compartment with lockable zippers

Sternum strap
[ul]
[li][/li]|Weight : 3.00 kg
|

Maximum dimensions : (mm) 720 (l) x 360 (w) x 340 (d)

[/ul]
|

[/ul]

voor welke prijs mag de rugzak weg?

Beste Annemarieroorda,

Wij zijn er over na aan het denken om niet onze normale backpacks mee te nemen op onze wereldreis van een jaar, maar om een ospray sojourn te kopen, zodat we bagage met wielen hebben en niet heel de tijd een rugzak op onze rug hoeven te dragen naast ook een daypack etc. Ik zou ook graag willen weten wat je voor de backpack zou willen hebben? Wij zouden ook eventueel een backpack kunnen ruilen.

Groeten,
Tamar

Ah ik zou zo super graag deze backpack willen! Ik heb vorig jaar een vrij dure Osprey aangeschaft en ben er mee naar Australie geweest maar toen zag ik mensen met de backpack die jij hebt, en die vind ik echt super!! Mijn backpack is nog in zeer goede staat en er is niks mis mee maar die van jou vind ik toch wat beter haha
Als je nog niet geruild/verkocht hebt met de andere mensen die gereageerd hebben, ben ik heel erg geinteresseerd :chin: