Sorry maar ik krijg de aanbieding niet helemaal gekopieerd maar € 449 voor KL of €559 Bangkok of Phuket zijn hele goede prijzen. Reisperiode 1 april-24 juni
Heb zelf een paar weken geleden nog €540 betaald voor Kl
Ik had het ook over volgend jaar zomer, juli/augustus. Vind je het ook niet vreemd dat daarvoor al alles is volgeboekt? Of zouden deze vluchten nog niet zijn vrijgegeven of iets dergelijks… Wat denk jij Theo?
Gewoon afwachten ook ik dacht dat met € 550 naar KL de bodem was bereikt maar als ik een maand later had geboekt had het zo,n €100 gescheeld.
Samenvattend als je een flexibele reisdata heb kijk het even aan want als je nu al tarieven voor april-juni in de aanbieding ziet blijkt dat ze hun vluchten moeilijk vol krijgen.
Blijf wel altijd controleren en afwegen - dit is idd een mooie aanbieding als je naar KL wil. Naar BKK betaal ik 40 Euro meer, maar heb daarvoor wel een rechtstreekse vlucht, een eerste hotelovernachting plus transport naar BKK, alles bij elkaar genomen, spreekt de duurdere prijs mij dan weer wel aan. Naar Phuket is 559 Euro een zeer aangenaam prijsje. Dat de mail van de MAS bij in de inbox gleed, dacht ik in eerste instantie ook gek te worden. Uit bovenstaande redenering prijs ik me nog steeds gelukkig met de aanschaf van de (iets duurdere) goedkope ticket van de EVA.
Ik denk niet dat voor deze periode nu al de laatste stoelen de deur uit gaan, eerder zijn dit de stoelen die in de goedkoopste klasse zitten en gebruikt worden om mensen naar de site te lokken en hopend dat ze voor die periode beginnen te boeken. Ik denk dat na de kerstperiode er een tijd komt dat de prijzen weer omhoog gaan en vlak voor die periode zo rond maart zal er een nieuwe advertentie komen en dan gaan de laatste stoelen er uit.
Is idd een mooie aanbieding van MH :), alleen zou ik er maar niet vanuit gaan dat ze voor juli/augustus ook dit soort lage tarieven gaan hanteren, het blijft natuurlijk hoogseizoen dus zullen ze de stoelen eerder kwijtraken.
Wat kan het leven zo mooi zijn als je bent geland in Thailand,Dave!!slaaptekort of niet,gegroet:georgessiam.oeps iets fout gelopen met mijn quote!!moet staan op het antwoord van Dave op de posting:jetlag(mijn excuses)