Wij gaan van 28 maart tot 15 april naar Maleisië en Singapore.
Eerst wilde we Borneo er bij nemen maar lijkt ons wat kort, dus hebben we voorlopig dit schema:
29 - 30 KL
31 Cameron highlands
1 - 3 Taman Negra
4 - 5 Penang
6 Kota Bahru
7-10 Perhentian
11- 13 Singapore
14-15 KL
hebben jullie betere sugesties en tips op van de ene naar de andere plaats te raken zonder steeds terug naar KL te moeten zijn deze zeker welkom.
Ik zit met hetzelfde, ik ga in juni. Wil bv ook graag naar Perhentian, maar hoe kom je daar vanuit Langkawi of zoals hierboven Penang? Ik zie op internet alleen maar binnenlandse vluchten v.a. KL naar Kota Bahru… Mis ik iets? Of heeft iemand een idee over andere vervoersmogelijkheden en bijbehorende reistijden? Hoor het heel erg graag!
Een paar verbindingen ken ik .
Er gaan minstens 4 bussen van Unititi Express per dag van KL naar Cameron Highlands .
Penang naar Kota Bahru kun je rond 8 uur ’ morgens de Mesra Express Bus pakken .
De boot naar Perhentian vertrekt vanuit Kuala Besut dus eventueel per taxi daarheen .
Singapore - KL per trein .
Met Firefly kun je van Penang direct naar kota Bharu vliegen. Op 6 april heb je een ticket voor ca. 30 euro pp. De vlucht duurt 55 minuten. En volgens mij zijn er nog behoorlijk wat tickets voor 17 euro in de maand juni verkrijgbaar…