Minimaal Half jaar Amerika

Hallo allemaal,

Mijn naam is Thomas en ben 23 jaar, ik heb inmiddels mijn HBO opleiding afgerond en werk nu al een dik jaar, hierdoor heb ik genoeg geld gespaard voor een mooie reis. Graag zou ik een lange reis maken naar Amerika, Australie of Azie. (of een wereldreis via wereldtickets) Ik ben al een aantal keren in Azie geweest en dat is mij fantastisch bevallen.

Ik ben op zoek naar een reisgenootje tussen de 20 en 28 jaar en die ook redelijk wat geld tot zijn of haar beschikking heeft om deze reis te kunnen maken zonder te werken in het buitenland. (ik sta wel open om te werken in het buitenland)

Ik sta voor veel dingen open en wil van alles zien! Indien je ook opzoek bent naar een gezellige reisgenoot mail of bel mij!

Tdewagt@hotmail.com
06-23356909

Hi Thomas,

per wanneer wil je gaan? Ik heb zelf ook plannen om te gaan, maar zie het als dame niet zo zitten om helemaal alleen te gaan.
Even iets korts over mezelf: Ik ben 23 jaar en studeer deze maand af aan mijn HBO opleiding. Ik ga in augustus nog met een vriendin naar de Malediven om daar te genieten. In 2013 wil ik beginnen aan de wereldreis langs Amerika, Australie en Azie (eindigen met de Transmongolie express?).

Groetjes Nadi

:cheer: