Minibus huren in Cuba

Weet iemand waar ik een minibus/van kan huren voor 8 personen + bagage + chauffeur?

Of een plaatselijk reisbureau dat dit voor mij kan regelen + overnachtingen ?

Bij voorbaat bedankt!

Verdiep je eerst eens in Cuba Mirinatje :slight_smile:

Geef me de data, zal eens kijken wat ik voor je kan doen

Bedankt voor je reactie, Mallecon!

Ik heb me al in Cuba verdiept hoor, maar gewoonlijk reis ik met 2 of met 4, zonder van tevoren veel te boeken of te regelen, maar met 8 personen is dat iets moeilijker om van dag tot dag ginder je plan te trekken.
REISDATA: 15 FEBRUARI TOT 4 MAART 2016
De tickets zijn al geboekt, de rest nog niets.
Ik heb zelf een route opgesteld en al naar enkele reisbureau’s gestuurd in België en Nederland, maar dat is heel duur. Bovendien zeggen die steeds dat ze geen minivan kunnen boeken van tevoren, heel raar.

Aangezien ik Spaans spreek, heb ik zelf naar Cuba gemaild om prijzen, en die prijzen vallen beter mee. Eén agentschap had een prijs met een minivan inbegrepen (met chauffeur), en dat komt wel duur, maar ja. Een ander stelt transfers voor tussen de verschillende locaties.

Woon jij in Cuba misschien?

Ik overwinter er elk jaar… Vind de donkere maanden in NL helemaal niets… Nov-April Cuba dus :slight_smile:

Minivans zijn zeldzaam (en daardoor duur)… 180-200 CUC per dag… Weet niet wat jij als offertes gehad hebt, maar in die richting moet je denken…

Ik kreeg bv:

El precio para un microbús Hyundai climatizado con capacidad para 8 personas más equipaje es de 25 CUC/día por persona. Este precio incluye combustible y chofer para el microbús disponible las 24 horas. Sobre el hospedaje le comento que contamos con casas particulares en todas las ciudades que desea visitar y los precios oscilan como promedio en los 35 CUC/noche por cada habitación doble.

Zou jij eerder gewone transfers tussen de verschillende locaties aanraden?

Ja, gewoon de bus nemen :-)… Je kunt ook de transfers met twee auto’s met chauffeur doen… Die zijn vrij eenvoudig te vinden… voordeel is dat je alleen betaalt voor je kilometers… vind 35 voor een Casa trouwens wel aan de dure kant :-)… ze hebben nog meer verdienmodellen schijnbaar.

Ja het blijven tussenpersonen hé!

Zouden we het kunnen riskeren ginder de casas te huren, zelf dan, of doe ik het beter van tevoren?

Ik heb er ook geen idee van hoeveel een transfer met een auto kost. Is het een vaste prijs per kilometer of spreken we het af met de chauffeur?

Op Cuba kun je alles onderhandelen :-)…

je zou eigenlijk http://www.cubareizen.com eens moeten lezen :slight_smile:

Dat boek heb ik :slight_smile: supergoed!

• Updated - - -

Maar ik denk aan iets: heb jij het misschien geschreven? Dat zou mij niets verwonderen eigenlijk …

:slight_smile:
Nee, natuurlijk niet… schrijvert is anoniem!!! Dat kan ik nooit geweest zijn… :zon02:

Nee natuurlijk niet :slight_smile: