Mini- Mini Rondreis in en rond Bangkok

Hey,

Mijn vriendin en ik trekken op zondag 14 juni naar Thailand Bangkok. We komen daar de maandag om 14.35 toe. We hebben dan tot en met 17 juni de tijd om zoveel mogelijk te doen. Een erg korte tijdspanne dus :). Op 18 juni moeten we terug klaarstaan in de luchthaven om richting Chiang Mai te vliegen waar we gaan trouwen. Dit tot 21 juni. Tegen 22 juni staan we terug op Belgische bodem :).

Voila, een korte inleiding :).

Nu zouden we op die 2,5 dagen dat we in Bangkok verblijven zoveel mogelijk willen doen. Er is zodanig veel te doen dat we omdenduur niet meer weten wat we echt moeten doen, en wat niet :).

Daarom vraag ik jullie hulp. Wat zouden jullie zeker bezoeken? Het hoeft daarvoor nog niet in Bangkok te zijn, we kunnen uiteraard verschillende hotels boekenn de 3 nachten dat we er zijn.

Is er in de buurt van Bangkok ook nog iets hééél schoons te zien, mooi strand ofzo dat niet zooo ver is, en goed te doen?

Nog een klein praktisch vraagje, de SPA’s in Thailand, zijn die kwa prijs vergelijkbaar met hier? Of zijn ze daar goedkoper/duurder?

Alvast Bedankt!
Wes