Ik woon op Curacao sinds 2008.
Ben niet getrouwd, verloofd of verliefd, behalve dat ik helemaal VERLIEFD ben op Afrika.
Ik ben 49 jaar.
Op curacao ben ik werkzaam als manager op een struisvogelfarm, wat erg goed aansluit bij mijn Afrika gevoel.
Ik leef hier samen met mijn honden en paarden op de farm. Ben een ontzettende dierenfreak.
Ik ben in Etiophie en Kenia geweest om daar ontwikkelingsprojekten te bekijken en afgelopen zomer ben ik naar Zuid Afrika geweest en heb daar 3 weken rondgereisd.
Ik ben sinds die tijd naar de mogelijkheden op zoek om naar Zuid Afrika te verhuizen. Ik zou niets liever willen dan daar wonen en werken en dit is ook mede een redden dat ik me opgeef op dit forum.
Vind het zo wie zo leuk om met mensen over Afrika te praten en het gevoel te delen
Hoi Marion,welkom op wereldwijzer!
Nou ik heb in de beginjaren van mijn leven ook in Afrika gewoond (zestal jaren) namelijk in Belgische Congo.
Ik had daar een heerlijke tijd doorgebracht,de mensen zijn daar zo vriendelijk en behulpzaam.
Zelf kwam ik daar goed overeen met het personeel die ons huishouden deden.
Nu wat betreft Zuid Afrika, Kaapstad in het bijzonder is een populaire bestemming om te wonen.
Het aangename klimaat, de prachtige natuur, de Nederlandse historische invloeden en alles wat Kaapstad als wereldstad te bieden heeft trekken veel Nederlanders over de streep om te emigreren naar Zuid-Afrika.
Natuurlijk zal je nog wel met een rits vragen zitten Marion,wel je kan altijd een berichtje posten op het Zuid-Afrika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je verhuisplannen,Marion!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.