Hoi allemaal,
Mijn naam is Evelien en ik ben 28 jaar oud. Ik heb vorige maand besloten om op ontdekkingsreis te gaan:wereld:.
Omdat het mijn eerste keer is en ik nog niet helemaal weet waar ik allemaal heen wil maar wel alles wil zien heb ik besloten om te beginnen in New Zeeland of Australie. Ik wil daar een aantal maanden gaan werken en vanuit daar zien waar het lot mij verder naar toe zal leiden… Mijn doel is om in ieder geval naar Argentinie/Cuba en Afrika te gaan en daar eventueel vrijwilligerswerk te gaan doen.
Ik laat de boel de boel hier in Nederland :dag: en ga een deze dagen een one way ticket boeken>>>. Ik ben niet tijdsgebonden en zie wel wanneer het mijn tijd is om terug te keren naar Nederland. Ik wil rond december vertrekken, ik ga dan waarschijnlijk eerst een paar weken door thailand reizen en vanuit daar naar New Zeeland of Australie te vertrekken.
Ik ben van plan om dit alleen te gaan doen. Nou wil ik vragen of er iemand is die hier ervaring mee heeft en mij eventueel tips kan geven. En zijn er meer mensen die deze plannen hebben rond deze tijd. Lijkt me leuk om contact te houden en ons eventueel te treffen ofzo…
Groetjes en liefs Evelien