Mijn gegevens

Hallo medereizigers,

Ik ben een vrouw van 62 jaar. Werkzaam als part-time secretaresse en getrouwd . Ik heb 2 volwassen zonen.
Mijn passies zijn tuinieren, koken en reizen. Vooral dat laatste.
Een echte voorkeur voor een land heb ik niet, maar we hebben al diverse rondreizen gemaakt door Amerika, Maleisie en Zuid-Afrika (wat toch een lichte voorkeur aangeeft)
Al onze reizen organiseren we zelf: Vlucht, vervoer ter plekke, reisroute, overnachtingen en eventuele extra’s.
Voor de meeste gebieden is dat geen enkel probleem. Voor sommige gebieden is wat extra informatie vereist die soms moeilijk benaderbaar is.
Volgend jaar willen we graag naar Japan. Een bestemming waarvan veel do’s en don’ts ons volkomen onbekend zijn. Vandaar mijn inschrijving op deze website.

Welkom op Wereldwijzer!

Voor informatie en tips kun je terecht in het Japan Forum. Hier vind je vast de dos & don’ts. Veel succes en forumplezier toegewenst. :slight_smile:

Dank je wel voor je reactie.
Inmiddels hebben we toch besloten om onze reis naar Japan uit te stellen. In plaats daarvan hebben we voor juni/juli 2015 een cruise en aansluitend rondreis per gehuurde auto door Alaska geboekt. Dus ik ga nu eens kijken of ik daarover ook wat aanvullende info kan vinden.:slight_smile: