Hoihhoii
Ik ben Gwenny en vorig jaar afgestudeerd als leerkracht kunstvakken. Verder ben ik net terug van enkele maanden werken in Egypte. Als resibegeleider heb ik enorm veel kriebels voor reizen op zich, ik hou van nieuwe omgevingen en nieuwe mensen.
Kunst, cultuur en natuur is iets wat mij heel hard aanspreekt. Wat mij het meest aanspreekt is zoveel mogelijk verschillende dingen van België, zo heb ik mijn buitenlandse stage in India gedaan, geweldige cultuur. Om een cultuur te leren kennen moet je er enige tijd verblijven ander kan je je hierin niet verdiepen, dit wil ik doen door er te werken of vrijwilligerswerk te doen;
Momenteel ben ik aan het werk, maar ik wil op wereldreis, ik zou in juli willen vertrekken of oktober 2014 dus. Mijn plan is om eerst naar Amerika te gaan waar, maakt al niet veel uit… Indien er iemand is die eerst naar Australië wil, kan ik ook mee in dit verhaal, mss zijn er nog wel andere opties die mij ook boeien want ik heb namelijk nog geen schema helemaal zelfs niet.
Afrika is iets wat ik ook zeker wil doen. Ik zou er graag een jaar tussenuit gaan. Voor mij hoeft hier zelfs geen einddata aan vast te hangen.
Ik hoop dat er iemand met dezelfde droom zit, en deze wil delen. Ik wil iemand die zeker is dat hij dit ook effectief wil zodat we samen onze droom kunnen waarmaken want alleen durf ik dit net niet, jammer genoeg.