Mijn boek "Reizen door het echte Bali"

Beste lezer,

Sinds 1977 ga ik bijna elk jaar naar Bali (Indonesie).
Dit jaar ga ik voor de 45e keer.
Op Bali zoek ik meestal mijn eigen weg, als het even kan in niet toeristische gebieden, en logeer ik in kleine bungalowparkjes.
Afgelopen maand heb ik mijn reiservaringen verwerkt in een reisboek genaamd “Reizen door het echte Bali”.
Het is echter meer dan een reisboek want ik heb er een stuk geschiedenis in verwerkt die niet is terug te vinden in de Nederlandse gescheidenisboeken.
Mijn boek is sinds gisteren via internet en de boekhandel te koop voor 16,95 euro (ISBN-nummer: 978-90-484-1739-1) exclusief verzendkosten.

Daarnaast probeer ik 100 exemplaren in eigen beheer te verkopen voor een goed doel, voor 16,95 euro en 1,84 euro verzendkosten.
De opbrengst van deze 100 exemplaren komt geheel ten goede van de Nederlandse stichting High5Rehab die in Lovina op Bali gehandicapte Balinese kinderen via operaties, revalidatie en fysiotherapie weer een kans geeft op een beter leven,
U kunt het boek bestellen door uw adresgegevens te sturen naar smetserskees@hotmail.com en het bedrag over te maken naar 1594.05.432, de bankrekening die ik speciaal voor High5Rehab heb geopend.
Namens alle kinderen op Bali hartelijk dank !
Kees Smetsers