Gezien het feit dat ik wel al meerdere vragen op het forum heb gesteld, maar me nog niet heb voorgesteld, zal ik dat even doen.
Mijn naam is Nikki, ik ben 19 jaar en kom uit Amsterdam. Afgelopen schooljaar heb ik mijn VWO diploma gehaald. Om meerdere redenen ben ik toen niet meteen gaan studeren. Ik heb de afgelopen maanden hard gespaard en over 3 weken is het dan eindelijk zover, 5 februari vlieg ik voor bijna 6 maanden naar Australië. Waar ik 5/6 weken ga rondreizen en de overige tijd als aupair ga werken in Gold Cost.
Ik heb nog 3 weken de tijd en moet nog best een boel plannen en regelen. Maar ik heb er onwijs veel zin in!
Hoi Nikki,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Australië,Nikki!
Voor vakantiegangers is Australië een ideaal vakantieland. Australië is een groot land en heeft ook veel te bieden. Je kunt er alles vinden: cultuur, historie, zon, zee en strand, het is allemaal aanwezig. Dit maakt het land geschikt voor elk type reiziger.
Indien je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Australië Forum alsook op het Au-pair Forum hier op wereldwijzer.
Nog een prettige verblijf in het land van de kangoeroes Nikki !
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.