Miami

Hey allemaal,
Ik ben net terug van Miami Beach, ik heb daar een tijd gewoont.

Miami Beach is een eiland naast Miami. Het was echt geweldig :smiley: . Mensen die graag informatie willen neem contact op met mij.

Groetjes CleooelC

Originally posted by CleooelC@24-01-2004, 15:03:05
** Hey allemaal,
Ik ben net terug van Miami Beach, ik heb daar een tijd gewoont.

Miami Beach is een eiland naast Miami. Het was echt geweldig :smiley: . Mensen die graag informatie willen neem contact op met mij.

Groetjes CleooelC **

Hallo
Ik ga op 28 februari naar Miami beach met me ouders… Ik ben 17 en wil daar wel een toffe tijd meemaken, ik ga immers maar’n weekje. Kun je daar alleen uit? zijn er dan veel jongeren, hoe kom ik via dit in aanmerking met andere jongeren die daar heengaan in dezelfde periode? Wil je wat interessante dingen vertellen? strand, zee winkelen?
GroetjeS!

Nou, heb je wat tips: ik ga 30/12 voor 1 week naar Miami.
-Waar vier ik oud&nieuw?
-Heb je tips ivm. Everglades (ik heb een huurauto)
-Heb je tips ivm. Kennedy Space Center

Hoe ver is het rijden, waar zie ik de leukste dingen, etc.

Hardstikke bedankt!!!

Groetjes Marieke

Hoi ,
Je weet zeker niet toevallig of daar ergens Nederlandse Basisscholen(schooltjes) zijn in Miami?
Zo ja? Laat me dit dan even weten als je wilt?
En is het allemaal een beetje te betalen daar? Buiten om dat ik graag naar Amerika zou willen om op een school te gaan werken daar (voor een jaartje). Lijkt mij een vakantie van ong. 2 weken in Miami ook wel erg gaaf. Wat is dan de beste plek en eventueel hotel om heen te gaan?
Alvast bedankt, J.M. :stuck_out_tongue:

Hallo,

Ik denk erover om alleen naar Miami te gaan voor twee weken. Ik ben benieuwd of dit mogelijk is. Is het daar veilig genoeg? Zijn er genoeg reismogelijkheden?
mvg Ilse

hoi hoi,

ik ga begin september een lang weekend naar miami (ben op doorreis).
Wat zijn leuke dingen om daar te zien/te doen? Nog tips voor een leuk weekendje?? :vak02:

Groetjes, marloes

Hoi hoi.

Als je naar Miami gaat is South Beach erg leuk. Het strand gedeelte van miami en daar bevinden zich ook alle clubs (ook de hele exclusive hehe).

Ik heb daar eigenlijk vij weinig gedaan. Was er 9 dagen aan het einde van een backpack trip dus had wel wat ontspanning verdient haha.

Het is er behoorlijk veilig. Blijft natuurlijk een grote stad in amerika dus wel een beetje opletten. Downtown Miami vond ik zelf niet de moeite waard, erg vies en toch wel een beetje vaag sfeertje. Gewoon lekker aan het strand blijven!
Je zou ook nog een auto kunnen huren naar Key West/Fort Lauderdale of de everglades voor wat natuur!

als je nog geen slaapplek hebt…dit is een leuk hostel: http://www.southbeachhostel.com/.

Mocht je verder nog vragen hebben hoor ik het wel.

Succes en veel plezier,
Jeroen

Hey,

Dank je wel voor de info. Als ik nog vragen heb zal ik ze zeker stellen!

Groetjes Ilse

Hallo…

Ikheb ook een vraag. Ik ga van 28juli tot 6 augustus op groeps rondreis door Florida, eindig in Miami (weet nog niet waar) eigenlijk was ik van plan om meteen door naar NewYork te gaan maar het lijkt me ook wel jammer om Miami niet goed te hebben gezien.
Hoe is het om daar alleen rond te lopen vroeg ik me af, aangezien ik alleen reis weet ik niet zeker of ik een extra nacht wil boeken of toch maar meteen door ga reizen.
De rest heb ik geboekt alleen de tussenvlucht dus niet.

grtz Jacky

wow zie ik net dat dat een erg oude post is, nou misschien iemand anders die vrouw is en iets weet dan?

De vraag is natuurlijk wat wil je zien en doen in Miami en hoeveel tijd heb je? Shoppen, stappen, strand, cultuur, natuur, rich and famous zien, stedebouwkunde, vissen, snorkelen, zwemmen met dolfijnen, fietsen, holocaust memorial, little Havanna…Dit zijn geen steden die je in een middagje hebt ‘gezien’. Bovendien is het OV er niet echt geweldig. Qua veiligheid is Miami niet anders dan andere steden in de USA; er zijn bepaalde gebieden waar je beter wegblijft. In Miami zou dat bijvoorbeeld de wijk Opa Locka kunnen zijn. Over het algemeen is het in de toeristische gebieden gewoon veilig.

Oeps, ik ben geen vrouw…:wink:.