Ik ga samen met een goede vriend van mij volgend jaar naar Miami. We zitten in een hotel direct aan Miami Beach :vak02:, dus dat is zeker een plaats waar we veel zulle zijn. Heeft iemand nog tips van wat we “echt” gezien moeten hebben in Miami en omstreken?
Nou, lang geleden hebben wij 2 weken aan Miami Beach gezeten en hebben ons echt niet verveeld. Alleen die stranden al!!! Miami is een prachtige stad vooral het zuidelijke gedeelte. Een dagtocht naar Everglades NP is een must. Je kan ook naar Key West maar dat is geen dagtocht. Mooie rit en ik zou proberen daar 2 nachten te logeren.
Ga eens naar de bib en kijk wat er allmaal in en rond Miami te doen is.
Yeehaw
Ik wil zeer binnenkort vertrekken naar miami voor een half jaar, ben nu bezig met me verblijf en het zoeken van werk, heeft iemand misschien nog tips waar ik kan zoeken?
heb je al een visum om langer dan 3 maanden in VS te mogen blijven? en dan mag je officieel nog niet eens werken in VS want daar heb je ook een vergunning voor nodig. Als je dat niet hebt wordt het dus kroeg werk of ander zwart werk als in de bouw of klussen o.i.d.
Een visum moet ik nog regelen, maar ik wil eerst weten of er plaatsen zijn om te kunnen werken. ja het maakt mij niet uit of ik in een kroeg kom te werken… het is om er een half jaar tussen uit te gaan, en ik wil daar werken om rond te komen… hoe kan ik erachter komen waar ik kan werken?
Als je in Miami alles wilt zien zou ik dit aanbevelen:
Hiermee kan je zo’n airboat tour doen, die was echt super! Ook kun je een dagje naar Key West, echt de moeite waard… het is niet zo groot dus in die paar uur kun je alles zien op het eiland. Wij zijn ook nog naar Jungle Island geweest, een hele mooie dierentuin. Miami seaquarium was daarentegen niet zo bijzonder als je al een keer een sea world hebt bezocht, ook erg klein. Verder hebben we nog cruises gedaan, een bustrip en fietsen gehuurd om van de ene attractie naar de andere te scheuren.
Echt een aanrader!