Meiden gezocht voor een tripje naar Miami in maart of april!

Heey!

Ik zou heel graag in maart of april naar Miami willen gaan (dit zijn ook de beste maanden om naar Miami te reizen ivm zon en weinig neerslag).

Een aantal jaar geleden heb ik op een andere reisgenoten-gezocht site al een meisje leren kennen waarmee ik toen (samen met nog 2 anderen) naar New York mee ben gegaan. Het was super en we hebben nog een paar keer daarna afgesproken. Hoogstwaarschijnlijk gaat zij weer mee, maar we zoeken dus nog wat meiden die het leuk zouden vinden mee te gaan.

Natuurlijk is het niet alleen VEEL goedkoper als je met meerdere een kamer deelt (vanaf 4 personen kan je al voor €690 10 dagen aan het strand zitten), maar ook omdat wij in New York hebben gemerkt dat dat fijner is. Je hoeft natuurlijk niet alles samen te doen, als er meerdere mee zijn heb je meer je eigen vrijheid en keuze maar toch de leuke gezelschap :slight_smile: Zo was ik bijvoorbeeld een avondje stappen in NY met mensen die ik net had ontmoet toen de rest een fietstochtje deed. De volgende ochtend bespraken we alles met elkaar en gingen we weer met z’n allen op stap! Ook ging ik wel eens shoppen met 1 van de meiden als de andere meiden liever naar een museum gingen.

Ik ben zelf gek van Amerika en Lieselot (degene die wss mee gaat :wink: ) ook. We houden beide van het strand, ontdekken (Key West!), nieuwe mensen ontmoeten en een feestje. En mooie foto’s maken ofcourse!

Als dit je leuk lijkt spreken we sowieso van tevoren af om elkaar wat beter te leren kennen en of het klikt. En dan boeken… Why not? :slight_smile:

Stuur me een berichtje!

Groetjes,

Deb (& Lieselot) xx :wereld:

Hi!!
Wat een leuk idee! Hebben jullie al geboekt?
Ik ben ook Amerika fan en wil graag een keer naar Miami! Het lijkt mij heel gaaf om naar Key West te rijden en meer leuke dingen te doen! maar vooral ook lekker op het strand te liggen en drankjes te drinken haha!

Ben benieuwd naar jullie plannen!
Groetjes Anna

Dag ladies. Ik ben ook geïnteresseerd! In verband met (vrijwilligers)werk kan ik niet in maart en verneem graag jullie plannen! [emoji1441]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums

Beste Deb,

Ik heb zelf ook plannen om nr Amerika te gaan voor een week met voorkeur new york maar Miami klinkt ook goed! Ik zou in april of vroeg in mei kunnen.
Mocht je nog niets hebben geboekt, laat me mr weten.

Grts Joya

Hi meiden,

Wat een leuk idee :slight_smile:

Ik ben zeker geïnteresseerd. Vraag mij alleen af in welke leeftijdscategorie jullie zijn??

Ik heb eind mei 3 weken vrij…

Groetjes!

Sent from my SM-G935F using Wereldwijzer mobile app