Ik ben van plan om aankomende September/ Oktober naar Miami Beach te gaan. En ik zoek een leuke gezellige meid die zin heeft om met mij mee te gaan. Ik ben zelf 22 jaar dus het zou leuk zijn als je zelf ook rond die leeftijd bent. (20-30)
Ik ben momenteel niet gebonden aan school of werk dus voor mij maakt de duur niks uit. Alles is bespreekbaar… Ik ben vorig jaar in Miami geweest en ken er dus al aardig de weg wat ook handig is ivm het zoeken van een leuk appartementje op een goede locatie.
Ik ben er al een poosje mee bezig en heb al wat appartementen op het oog, maar ook daarin kunnen we overleggen zodat we samen tot een besluit komen.
Mijn intresses liggen in de Mode en dat is ook waar ik in afgestudeerd ben.
Verder vind ik het leuk om naar het strand te gaan, te shoppen, terrasjes te pakken, een avondje lekker te stappen in een hippe club en eventueel een autootje te huren om Miami (en omgeving) te verkennen.
Voor Miami Beach (dat los ligt van Miami) is het niet nodig om een auto te hebben omdat alles eigenlijk wel op loopafstand is.
Heb jij ook zin om er even tussen uit te gaan en naar het mooie Miami te reizen stuur me dan een mailtje naar: [EMAIL=“chavara_a@hotmail.com”]chavara_a@hotmail.com en wie weet zitten we binnenkort samen in het vliegtuig naar de :zon02: