Reisgenoot gezocht Miami Beach sep-dec 2010

Ik plaats deze oproep omdat ik in September voor 3 maandjes naar Miami Beach ga. Van September tot December. Exacte datum is nog niet bekend. Ik ga daar part-time “stage” lopen in de Mode Branche.

Ik ga tot nu toe nog steeds alleen maar zou het erg leuk vinden om samen met iemand te gaan van rond mijn leeftijd. (v) Ik ben zelf 21 jaar.
(Dus tussen de 20 - 30 jaar)
Naast dat ik part time stage ga lopen is Miami een paradijs waar veel te zien en te doen valt. Ik zal erg veel vrije tijd hebben … Je kunt het natuurlijk ook combineren met een Taalcursus mocht je niet alleen vakantie willen vieren…
Je hebt er prachtige stranden, clubs en veel leuke winkels.
Als de bovenstaande informatie je aanspreekt stuur me dan een mailtje en wie weet gaan we samen een geweldige tijd tegemoet.

Ik ben momenteel bezig met het regelen van appartement voor 2 personen. Met alles erop en eraan. De prijs zal ongeveer komen tussen de 600 tot 700 euro p.p. per maand. Mocht je interesse hebben om mee naar Miami te gaan maar vind je 3 mnd. te lang dan kunnen we natuurlijk altijd kijken wat de mogelijkheden zijn om voor kortere periode te verblijven.
Ik verblijf er zelf zowiso voor 3 maanden.
Ben je van plan om zelf ook stage te gaan lopen in Miami (Beach) let me know… :wink:

Voor vragen etc. kun je me altijd mailen: [EMAIL=“chavara_a@hotmail.com”]chavara_a@hotmail.com
Liever een mailtje naar mijn emailadres sturen als een berichtje via deze site omdat ik die niet dagelijks check. :dag: