Mexico of cuba....?

Waar moeten we heen??
Twijfel erg…na een aantal landen al te hebben overdacht blijven Mexico(Yucatan?) en Cuba op ons lijstje over…( we willen in juli ong 4 wkn gaan.)
We willen graag een combi van bountystranden, cultuur, natuur, en activie dingen om te doen…

Wie heeft er tips?

CUBA!!!
Ik vond mexico zelf namelijk een beetje tegenvallen. Vond de mensen wat stug, de toeristische plekken iets te toeristisch en veiligheid is natuurlijk ook een klein beetje een issue. in Cuba speelt dat niet.
Verder is Cuba heel bijzonder. Je moet wel echt interesse hebben in de geschiedenis en de aparte situatie waarin het land zich nu bevind. Het is niet een standaard strand bestemming. Ze hebben prachtige stranden maar je moet er wel rekening mee houden dat je er bijvoorbeeld geen macdonalds tegen gaat komen :wink:

Ik ben nog nooit in Cuba geweest, maar heb het wel voor eind van het jaar in de planning staan.

Ben afgelopen november in Mexico geweest (Playa del Carmen), wat ik wel een erg mooi land vond, met in tegenstelling tot hierboven, erg vriendelijke mensen. Ben het wel eens met de toeristische plekken, erg massaal allemaal, maar dat heeft mijn pret niet gedrukt, maar oude tepels vind ik dan ook helemaal geweldig.

maar oude tepels vind ik dan ook helemaal geweldig

:lol:
Ik neem aan dat je ‘oude tempels’ bedoeld, anders kun je net zo goed naar het strand in Zandvoort gaan :lol:

1 like

Van beide landen is wat te zeggen, maar onderschat het formaat van Mexico niet, Cuba is een stuk beter te bereizen en een cultureel spektakel vergeleken met Mexico.