Hoi,
Ik vertrek volgende maand voor drie weken naar Mexico en Guatemala.
Zijn er forumleden die ervaring hebben met deze twee landen?
Tips, Anecdotes, raadgevingen enz.
Heeft iemand ervaring op deze bestemming met Besttours?
Groetjes,
Welpje.
Hoi,
Ik ben vorig jaar augustus naar Mexico geweest (Puerto Vallarta), ik heb een paar tips voor je, ik weet niet of je er iets aan heb, maar beter iets dan niets.
- Zorg dat je je vaccinaties ruim van te voren heb gehaald, bij de meeste ziekenfondsverzekeringen kan je het declareren.
- Zorg dat je iets voor tegen de muggen bij je heb, iets met Deet erin, want die muggen zijn geen pretje !!
- Als je een taxi neem, spreek dan van te voren de prijs af, laat je niet in de maling nemen door ze !
Ik hoop dat je er iets aan heb, als er nog iets te binnen schiet dan hoor je het wel.
Groetjes Isabelle
Hey ‘welpje’!
Ik ben ook van plan die kant op te gaan. Eerst wat spaans leren in Antigua en dat afsluiten met vrijwilligerswerk in een ziekenhuis. Daarna wil ik eigenlijk richting Mexico trekken om daar nog een maand te reizen, waarschijnlijk richting Yucatan…
Misschien kun je mij in ieder geval op de hoogte houden als je besluit te gaan…Ik ben erg benieuwd hoe het met de veiligheid zit daar, hoor verschillende verhalen maar wil me er eigenlijk niet door laten afschrikken. Heeft misschien iemand anders hier nog een idee van??
Groetjes!
Hallo allemaal,
Ik ga 9 september voor 2.5 weken naar puerto vallarta naar hotel las palmas at the sea, en ik vroeg me af wie hier iets over kon vertellen?
Welke excursies leuk zijn en welke niet?
En tips zijn natuurlijk altijd welkom!!
Groetjes babs
Beste Welpje,
Ik woon nu al weer een jaar in Tlaquepaque Mexico. Heb hier veel rondgereisd en heb veel plaatsen aangedaan tussen Mexico City en Cancun. Ik weet niet wat je route is. Als je die even door geeft kan ik je wat specifieker info geven. Als je in de buurt komt van Guadalajara moet je zeker ff langs komen. Kan je van alles vertellen over Mexico en zeker hier in de buurt weet ik leuke tours die je kan doen. Ik heb tegenwoordig een school in Tlaquepaque. Ben hier elke dag. Verder regelen we ook gratis tours in Tlaquepaque en Guadalajara. Mijn adres kan je vinden op mijn website www.glc.com.mx.
Groeten,
Wouter