Kom bij ons logeren! Het Guesthouse is vlakbij het vliegveld en een gezellige plek om te vertoeven na aankomst in Madagascar of voordat je weer vertrekt naar Nederland.
Kosten 32 euro per kamer (inclusief ontbijt en ophalen van het vliegveld)
Moet zeggen dat het er heel mooi uitziet op de website, het heeft even wat langer geduurt voor dat het klaar was maar dan heb je ook wat.
Jullie hebben nog aardig wat werk verzet vanaf september toen wij daar waren bij jullie, in ieder geval een prachtig eind resultaat.
Er was 1 foto die ons wel even aan het lachen maakte dat was die met de pickwick theezakjeslol2 die kwamen ons bekend voor hahaha.
We denken nog vaak even terug aan die mooie reis die jullie voor ons hebben in elkaar gezet en wie weet tot een volgende keer in Madagascar.
Doe de groeten van ons aan Jonah, Joel, Minska en Gastella.
Hallo Wendy
Ik ben nieuw hier …wij gaan eind november /begin december naar Madagaskar in de hoofdstad Antananarivo Voor een WK petanque (jeu de boule ) te kijken ik ben op zoek naar een slaapplek en kom jou site tegen ziet er geweldig uit… Het duurt nog even voor het zover is dus ga nog veel inlezen op dit forum…
Jam ik woon nu 10 jaar in Madagascar. Wat leuk, een petanque WK. Ben je daar dan als het Nederlandse team?
Hoe lang duurt het en is het in het centrum?
Laat maar weten als je vragen hebt.
Hoi Wendy
Mijn zoon van 22 komt uit voor Nederland ze zijn mat 4 spelers en twee bondcoaches . Het is van 1 december tot en met 5 december …ik als moeder wil natuurlijk gaan kijken…mijn vader van 73 gaat ook mee…omdat we daar toch zijn willen we een weekje langer blijven en toch iets meer zien van dit prachtige eiland …ik ben gaan Google en zo kwam ik u tegen… We hebben nog geen adres waar het precies is . Weten alleen
dat het in de hoofdstad is en dat het binnen gespeeld word een soort stadion? De hoofdstad is zeker mega groot… Mocht ik het adres weten laat ik het je weten want zou graag met mijn vader bij u overnachten in de B&b …je hoort van mij
Super bedankt voor je reactie
Dat wordt gezellig om metdri egeneraties te komen. Ons guesthouse is vlakbij het vliegveld en dit zal wel in het centrum zijn. Dat is ongeveer 45min met een taxi of langer als het spits is.
Ik zou het gezellig vinden als julieb ij ons komen logeren.
Bij ons Guesthouse mag je ook zelf koken, want we hebben ook vaak gasten die een paar maanden blijven.
Als je een auto wil huren voor een korte trip kan dat ook via het Guesthouse. Voor meer georganiseerde reizen gebruiken we een ander reisbureau.