Kent er iemand een goedkoop hotelletje rond luchthaven en prijs? Mag basic zijn
Wij zaten 1 nachtje in Chambres Cosmos, tja, wat kan ik er van zeggen, uhm, we hebben goed geslapen en de luxe douche IN de kamer was goed. De kamer kostte 45000 en we kregen 'm voor 25000. Niet eten daar! We zijn allebei hartstikke ziek geworden. Maar het is wel heel dicht bij het vliegveld.
Ik adviseer Sifaka Auberge, 5 - 10 minuten met auto van vliegveld. Ze hebben helaas geen internetsite, maar het is een gezellig klein hotel, kosten kamer met prive sanitair 50.000 Ariary. Het eten is ook goed.
Als je wil reserveren neem dan even contact op met mij.
groetjes,
Wendy
Ik heb al een aantal malen overnacht in hotel Mahavelo. Het ligt zo’n 3 km van het vliegveld. Een 2 persoons kamer kost 30 euro. Niet goedkoop maar alles is in orde. Heel rustig, goed restaurant, vriendelijk behulpzaam personeel. Zie hoteL-antananarivo.com - Just another WordPress site Dit was ons basis hotel tijdens onze rondreizen, kwamen hier telkens terug. Je kan een teveel aan bagage hier gerust ter bewaring achterlaten. Vlakbij is een zwembad en het fantastische restaurant La Chaumiere met Spécialités Réunionnaises. Aan Wendy de vraag of zij dit hotel kent en dan gaarne een vergelijking te maken met Sifaka Auberge.
Groet Eric
Dankjewel Eric voor je toevoeging van Hotel Mahavelo.
Ik weet waar het hotel is, maar ken het niet persoonlijk. Ik zwem regelmatig bij de naastgelegen Club du Car. Als je beide vergelijkt is Mahavelo een beetje duurder, net zo ver van het vliegveld, maar op een rustigere plek (een paar minuten over een zandweg van de hoofdweg). Bij de naastgelegen club kan je tenissen, paardrijden, zwemmen en dat is fijn als je een extra dag hebt.
Sifaka Auberge is kleinschaliger. De prijs is trouwens 65.000 Ariary voor een kamer met privesanitair (25 euro). Ze hebben maar 8 kamers en er zijn meer diverse restaurants dichtbij als je niet in het hotel wenst te eten.
Ik denk dat de kwaliteit van beide hotels vergelijkbaar is.
Nog een tip voor een hotel:
www.manoirrouge.com
Dit is op loopafstand van het vliegveld en een kamer kost 16 euro. Ik ben er nog nooit geweest, dus kan niets zeggen over de kwaliteit. Als er mensen zijn die dit kennen, schrijf er dan alsjeblieft iets over.
groetjes,
Wendy
Wij hebben (voor oktober) in Manoir Rouge geboekt. Snelle reactie, gratis pickup op de luchthaven. Is ook maar een klein stukje (ca 600m geloof ik), maar toch handig dat je niet met je tas hoeft te sjouwen
Wij hebben een 2-persoonskamer, gedeelde badkamer, voor 12 euro. Zie de site www.manoirrouge.com.
la pouse pouse vind ik een aanrader lkkr simpel en goedkoop.
Mark
Wij landen op zondagavond 22.00 uur op Antananarivo, wat raden jullie aan? Naar het centrum van Antananarivo en daar een pension of dichtbij de luchthaven? We vinden het wel leuk om de 1e dag wat van antananarivo te zien, of is dit niet de moeite waard en raden jullie dit niet aan?