Goedkoopste hotel Antananarivo

Welk is het goedkoopste hotelletje(s) in centrum van Antananarivo? Het mag basic zijn met gemeenschappelijk sanitair.
Dank bij voorbaat
Bernard

Wij zaten de eerste 2 nachten in Hotel Moonlight, prima prijs/kwaliteit verhouding. Waarschijnlijk kan het goedkoper, maar goed is goed. Je kunt ze gewoon mailen om te vragen wat de huidige prijs is. Krijg je een mailtje terug getekend door “The Manager” ;). Badkamer en wc waren netjes.

Wij zijn in nov2007 verbleven bij: TANA-JACARANDA kan ik zeer aanraden één van de beste guesthouse’s die ik al gehad heb. gemeenschappelijk sanitair.

We zijn er per toeval terecht gekomen, laaste nacht, hadden vlucht vanuit tullear & hadden niets gereserveerd ons vorige hotel had geen plaats meer bij aankomst wat rond gereden met taxi, na 4de plek bij Tana gekomen, was superavond(onze laatste) al ons geld opgedaan, hadden niet veel meer, hebben daar kunnen eten en 's morgens om 5u hebben ze ons tot de luchthaven gebracht.
Dacht dat het thai’se mensen waren, dus lekker pikant ook :wink:

website

Wanneer ga je naar mada?

Ik heb gisteren weer een leuke, goedkope plek ontdekt. In het centrum met mooi uitzicht vanaf het restaurant. kamers 20.00 - 30.000 Ariary met prive sanitair (8-12 euro)

www.niaouly.com

wendy