hey iedereen!ik vroeg me af met wie speedtravel nou vliegt vanaf amsterdam naar dalaman. in ieder geval met transavia en onur air. ik hoorde laatst nog van iemand dat ze ook met corendon vlogen? groetjes
Ik ben dacht ik met Sky Airlines gevlogen naar Antalya.
ok dankje voor het antwoorden, ik hoop stiekem dat ik met onur air ga…
Je kan speedtravel daar toch gewoon even over bellen? Zij kunnen je dat antwoord zo geven!
x
speedtravel al gebeld, mn vriendin en ik kregen allebei een ander antwoord…en op mail reageren ze niet
Hallo
Ik heb je onderwerp verplaatst,je stond in het verkeerde subforum.
Speedtravel werkt samen met corendon,is hun plaatselijke agent
Dus vlieg je met corendon.
Groetjes,
Hans.
sorry dat het verkeerd stond en bedankt voor de info!
Speedtravel is toch iristravel en die werkt toch niet mee met corendon???
Volgens hun site vliegen ze met onur of pegasusair
Bestaat speedtravel nog wel dan? Dacht dat ze failliet waren?
Ik heb vorig jaar gevlogen met Onur Air naar Dalaman via Speedtravel. Die organisatie bestaat nog steeds ja. Ik heb dit jaar weer bij ze geboekt.
Speedtravel,
Vliegt met Onur air,Pegasus airlines, sunexpres,martin air,transavia:nod:
wil alleen even reageren op het feit dat zoon naar afghanistan gaat mijn zoon is daar nu vanaf november en komt in april terug zal blij zijn als hij weer veilig en gezond in nederland is
wens jullie veel sterkte in deze stress periode ga liever met vakantie.:vak02:
groetjes Silvie
Hi silvie!
Nou kan het me goed voorstellen dat je op dit moment een beetje met de stress aan huis zit. Het is natuurlijk niet niets wanneer je zoon voor zo’n lange periode weg moet!
In ieder geval veel sterkte en GOODLUCK!
Groetjes
Dave
Al snap ik niet goed wat dit met speedtravel te maken heeft…
hai denk dat ik iets verkeerd heb gedaan wou een reactie zetten bij iemand die bij ze verhaal had staan mijn zoon vertrekt in maart naar afghanistan dus ik wou even mijn medeleven tonen sorry
silvie
dank je wel Dave
Oke, Ik snap het. Viva’s zoon gaat in maart
Jij ook veel sterkte silvie deze maanden tot hij weer volledig terug is!
dank je wel en het komt goed ga ik van uit
silvie
Hi Silvie49, ik begreep ook even niet wat dit te maken had met speed travel, maar nu begrijp ik het, idd mijn zoon vertrekt in maart naar Afghanistan, en idd veel stress, hij heeft Irak al achter de rug, ik hoop dat jou zoon ook veilig en wel terug keert naar nederland. Lief van je dat je even op mijn onderschrift hebt gereageerd.
knuff Viva