met straatkinderen in zuid-amerika werken

Hoi. Ik ga heb me aangemeld bij een organisatie om in sept/okt voor een half jaar met straatkinderen in Zuid-Amerika vrijwillig gaan werken. Het land is nog niet bekend. Dat ligt er aan waar een plek in een tehuis vrij komt. Ik zoek nog iemand van ongeveer mijn leeftijd (20) die met me mee wil.

hoi merel, ik wil ook graag naar amerika en met straatkinderen werken. ik zou het leuk vinden om samen met iemand te gaan! Zou jij mij wat meer informatie kunnen sturen. een probleem is wel dat ik geen groot budget heb :-[!

Ik ben Irene, 21 jaar, studente humanistiek, en ik heb precies dezelfde vraag! Ik heb me aangemeld bij de organisatie missie en jongeren en daar heb ik een interessant project gevonden in Brazilie met weeskinderen, maar nu zoek ik nog iemand die met me mee wil. Ik wil ook ongeveer in sept. vertrekken en dan voor een aantal maanden.

Ik ben benieuwd naar je reactie,

groet, Irene
ozo_heppie@hotmail.com

Hallo, het lijkt me ook wel wat om ooit een deel te nemen aan zo’n project. Maar nu nog niet, ben nog maar 19 en nog bezig met mijn studies, wel zou ik graag wat meer informatie willen over de organistie waar jij bij bent en hoe het allemaal in zijn werk gaat?? ???

Op de website www.m-en-j.nl vind je uitgebreide informatie over deze organisatie en alle andere vragen mag je me altijd stellen.

hallo merel
mijn vriend en ik zijn ook op zoek naar werk in het buitenland, ik heb ook op de site gekeken van missie en jongeren, maar wij zijn geen van beide christelijk of katholiek . weet jij of dit een probleem is en weet je toevallig nog meer organisaties waarmee je naar het buitenland kan. alvast bedankt en heel veel plezier in zuid amerika wie weet tot ziens ::slight_smile:

Voor de organisatie Missie en Jongeren hoef je echt niet gelovig te zijn, en er zijn ook stellen die er aan meedoen.