Met Oud En Nieuw Naar Sousse

hallo allemaal
ik ben in okt op vakantie geweest in skanes hotel houda beach.
op het strand heb ik wassim leren kennen en er bloeide iets moois in die 8 dagen dat we daar waren
toen we na 8 dagen terug naar nederland gingen was het afscheid heel zwaar en ik beloofde hem terug te komen in mei
maar ipv mei is het 31 dec geworden.we bellen ons 2 keer in de week en was blij met mijn bericht dat ik zo snel terug kwam.dan heb ik teminste 8 dagen tijd om erachter te komen of dit wel zou lukken zo’n relatie op afstand ben benieuwd. ik zag op de site dat er nog een paar mensen rond die tijd terug gaan misschien kunnen we dan wel eens iets afspreken

hoi,

aan de naam van het hotel te zien veronderstel ik dat jij naar skanes gaat, ik zit vanaf kerst in sousse. dus als je eens zin heb om af te spreken laat je het maar weten

groetjes joke

hoi joke
we waren in skanes ja maar nu blijf ik bij wassim 8 dagen slapen en hij woont tussen skanes en sousse krijg vandaag zijn adres gestuurd via sms hoop alleen dat hij aankomt hij kan wel bellen naar nederland maar niet smsen dat is minder :frowning:
groetjes dartangel

Hallo Dartangel,

Weet je zeker dat Wassim niet kan smsen??
Vanaf Djerba kon dat ook nooit maar sinds kort kan iedereen daar een smsje naar mij sturen.
Er schijnt iets veranderd te zijn in het netwerk in Tunesie.
Toch maar een keertje proberen, wie weet lukt het vandaar ook.

Groetjes,
Marianna

Hallo,

ik ben een vriendin van dartangel en heb daar dus ook een vriend. Hij en Wassim zijn ook vrienden van elkaar. Zijn naam is Salem. Hij is extra naar de telefoon winkel moeten gaan om sms naar buitenland aan te vragen, want zijn smsjes mislukten in het begin steeds. Dus ik weet niet of dat voor heel tunesië geldt.
Maar k stuur nu dus smsjes naar Salem zodat hij het kan vertalen voor wassim, want hij heeft geen talenknobbel, spreekt alleen maar frans en Arabisch, dus dat wordt nog leuk daar met oud op nieuw!

Groetjes, Maartje