Adres/ telefoonnumer Sahara beach

Hallo iedereen,

Ik ben vorige week ( week van 21 t/m 28 oktober) een week in sahara beach in Tunesie geweest en heb het daar reuze naar mijn zin gehad. Ook heb ik daar een man leren kennen waar ik zijn telefoonnumer van heb gehad, helaas blijkt dit nummer niet helemaal te kloppen en probeer ik nu via brieven naar het hotel te sturen contact met hem te krijgen. ( hij werkte in het hotel)
Er is alleen een probleem, ik zou graag proberen naar het hotel zelf te bellen, alleen het nummer van Sahara beach is nergens te vinden.
Heeft iemand dit nummer of heeft iemand een tip hoe ik hieraan zou kunnen komen?
Alvast vreselijk bedankt,
gr Merel

Misschien lullig maar als het nummer nietgoed is heeft hij misschien wel gedacht dat het voor alleen die week was,ik heb 6 maanden gewerkt in tunesie en weet hoe de personeelsleden in de hotels zijn helaas. Heb jij je gegevens achtergelaten? Dan zou ik hem laten bellen zo niet dan weet je genoeg, wil je gevoel echt niet in de grond stampen maar het gaat helaas zo en dat is uit ervaring met tunesiers in hotels.
Gr Tunisian Girl

Bedankt voor de tip, maar ondertussen heb ik hem al te pakken gekregen via het hotel en mailen nu. Mijn volgende reis naar hem zal 2 februari gaan plaatsvinden
toch bedankt maar gelukkig was het niet het geval.!

Gelukkig!
Zo zie je maar dat er ooknog wel een enkele tussen zit die wel serieus is (mijn vriend ook hoor dusse er zijn er wel een aantal :wink:
Succes!

ik kan er nog een opnoemen. mijn schat is ook een serieuze gelukkig

Hoi
Ik heb effe de telefoon nummer van sahara Beach gezocht .
Ik heb toevallig 20 jaar geleden in Skanes el hana daar naast gewerkt als barman .
dat was lang geleden .
00216 73521966
succes .