Met huurauto en tent in okt-nov

Ik zoek iemand die van kamperen houd!!! Lekker de Nationale parken bezoeken, prachtig kamperen in de natuur en onderweg leuke dorpen, stadjes, watervallen etc bekijken. Een reisgenoot die een beetje sportief is, van een rondje fietsen, wandeltochtjes, evt een kanotour en gewoon van buiten zijn houd. Iemand die niet in de kroeg wil hangen, uitslapen of zonnebakken, maar een gezellig maatje is die wel van wat avontuur houd. Ik ben al vele malen in Australie en Nieuw Zeeland geweest, maar lang niet uitgekeken. Ik zou graag met een huurauto reizen en van Darwin naar Perth (langs de westkust) of anders om. Maar ik sta voor alle andere ideeen open. Ik zoek gewoon een gezellige reisgenoot die ook in de natuur zijn potje wil koken!! Die niet van al te veel luxe houd en natuurlijk af en toe ook lekker uit eten wil gaan. Hoeft zeker geen low budget.
Wie ben ik?? Wel een 47 jarige vrouw, die veel heeft gereisd,(wereldfietsreis, lange fietsvakanties en backpack trips) vaak alleen, soms samen met iemand. Ik ben nu niet fit genoeg om te fietsen, dus daarom een auto trip, omdat ik even weg wil uit het drukke Nederland. Mijn vakantie ligt vast van 02 oktober tot 10 november 2009. Ik wil nu niet alleen reizen. Wie heeft er zin om mee te gaan???

Hoi Calien,

Leuk dat je naar Aussie gaat, ik wil eind sept ook gaan, heb nog niets geboekt maar ga dit snel regelen, een open ticket dan wel.

Wellicht is het leuk een stukje samen te reizen. Ik ben 41, houd van avontuur en natuur, maar ook toch wel van socializen en uitgaan, dus zeer gevarieerd, maar we hoeven natuurlijk niet 4 weken lang met elkaar te reizen… een stukje is ook altijd leuk!!

Hoor graag van je

grtzz Yvonne ([EMAIL=“ycjmks@yahoo.com”]ycjmks@yahoo.com)